slls

Onlangs een CWC G10 overgenomen van @slls. Faire prijs, prima afhandeling, erg goed verpakt en :watch: in top conditie. Top ervaring.

1 like

Een Poljot 3133 uurwerk over mogen nemen voor een leuke prijs van Hans aka @slls, fijn contact via pb en lekker snel met verzenden, een prettige ervaring en zeker voor herhaling vatbaar, wederom bedankt Hans aka @slls :handshake:

Er is een veel groter topic over slls, wat ook wel te verwachten is.

Inmiddels enkele banden van Hans / @slls binnen! Enorm fijne vent om zaken mee te doen, denkt echt mee met je! Ik zocht een band om de lugs van mijn dikke Grand Seiko kast goed op te vullen, heeft Hans een band gemaakt die wat dikker uitloopt richting de lugs! Geweldig! Ik was ook vergeten de juiste maat door te geven, waardoor mijn GS vouwsluiting niet op de band kon, stuurt hij mij gratis nog een versie van de band met juiste maat! Ontzettend netjes van hem, ik kan deze banden maker aan iedereen aanbevelen!

1 like

Afgelopen weekend een prettige en snelle deal met Hans @Slls kunnen sluiten. Fijne en duidelijke communicatie van begin tot eind. Levering in stevige verpakking. Horloge in mooie staat. Dikke prima :+1:t2:

@slls heeft mijn Smiths Navigator overgenomen. Fijne transactie, snelle deal en prima communicatie.
Prima zaken doen :+1:t2: