Subonno

Horloge verkocht aan Subonno! Deal was snel gesloten en was erg prettig ‘zaken’ doen met hem.

1 like

Onno (@Subonno) had een “gezocht” topic geopend voor een Bulova Lunar Pilot zag ik gisteravond. Die had ik dus en werd niet meer gedragen. Onno en ik waren er vrij snel uit en hebben afgesproken op de Parking van een McDonalds. Was leuk om Onno te ontmoeten. Zeker een aanrader om zaken mee te doen :+1:

1 like

Na gisteravond in contact gekomen te zijn vanavond deal rond gemaakt en horloge verkocht aan Onno.

Leuk, open contact. Verstand van zaken, weet waar hij over praat. Bied naar waarde en goede afhandeling.

@Subonno geniet ervan!

1 like

Vandaag een snelle deal gemaakt met @Subonno
Leuk en prettig contact via HF (nog bedankt voor de tips!) en een supersnelle betaling. Betrouwbare kerel waar ik zo weer een deal mee zou maken :+1:

1 like

Verkoop aan @Subonno. Snelle en vriendelijk verloop. Niks op aan te merken. Heeft netjes de ontvangst van het horloge bevestigd.

Fortis verkocht aan Onno @Subonno. Prettig contact en vlotte betaling van zijn kant.

Aanrader en altijd welkom voor nog een deal :wink:

2 likes

Citizen aan @subonno verkocht, letterlijk binnen 1 minuut…:grin:
Topdeal, bedankt Onno en veel plezier van de Promaster!:+1:

1 like

Pagani design “Moonwatch” gekocht van Onno.
Meteen een bod gedaan en Onno, zorgde voor een snelle verzending.

Kortom leuk zaken gedaan met Onno.

Gr. Arjan

1 like

Leuke deal gemaakt met @Subonno

Alles naar wens, echt een topper! 5 sterren!

1 like

Strapcode bracelet aan @Subonno verkocht. Snel deal gesloten, vlot afgehandeld en prettig contact; precies zoals je hier op het forum wil dealen met elkaar :+1: Dank en fijne dagen!

1 like

Horloge overgenomen van Onno
Snel antwoord, snelle deal en snelle afspraak!

Thanks!

1 like

Horloge verkocht aan @Subonno. Fijne transactie en contact, nette en snelle afwikkeling!
Dank je wel!

1 like

Horloge overgenomen van @Subonno
Na eerder een lijntje te hebben uitgegooid, een berichtje ontvangen van Onno of ik nog interesse had. Vlotte communatie en een net zo snelle deal.
Bedankt voor het ontvangst en het mogen aanschouwen van een deel van je collectie Onno!

1 like