Ervaring met verkopers marktplaats en speurders?

Ik ben op zoek naar een seiko kinetic premier. Deze wordt regelmatig aangeboden op het net. Wie heeft ervaring met de verkopers René Backer uit Werkendam? en/of met Han uit Alphen Aan Den Rijn (ZH). Alvast bedankt.

Bij www.discountwatches.nl verkopen ze hem ook met korting moet je wel even een mail sturen.

Beste Kuifje, (leuke naam trouwens, hi hi)

Ik heb met Han uit Alphen goede ervaringen.
Komt zijn afspraken netjes na, houdt je geinformeerd, etc.etc.
Wellicht een late reactie maar misschien heeft iemand anders er nog iets aan.

Harry

Ik heb mijn sportura kinetic gekocht bij rene backer.

Netjes zaken gedaan, wel zelf het horloge gaan halen, vanuit alkmaar, maar dat is mijn eigen wantrouwendheid. Maar prima horloge met alle papieren erbij, gekocht n singapore trouwens.

Groet Ruud

Ik verkoop deze voor 425 euro (met stalen band, SNP003).

Heb vanavond mijn nieuwe Arctura snp011p2 afgehaald bij J.Ros uit Apeldoorn. Adverteert veel op marktplaats.
Niks dan lof, keurige prijs, netjes op de hoogte gehouden en de band werd bij het afhalen meteen op maat gemaakt.

Mijn ervaring met René Backer uit Werkendam zijn SUPER! Goede communicatie, alle horloges zijn gegarandeerd echt en worden netjes met alle bescheiden geleverd. Hij maakt de horlogeband voor je op maat en als klap op de vuurpijl heeft hij de allerlaagtse prijsgarantie.

Maar u bent zelf Rene Backer…:S

Dat is niet helemaal waar, ik had hier een koper die bereidt was zijn commentaar achter te laten op de site. Hij deed dat onder mijn naam en op mijn computer omdat hij geen inloggegevens had en het ons op die manier makkelijker leek. Achteraf geen slimme actie naar nu blijkt.

Henrik Schreef:

Maar u bent zelf Rene Backer…

:smiley: :smiley: :smiley: