Ervaringen met Harveystore?

Heeft iemand ervaring met Harveystore (www.harveystore.com)?

Ik heb daar vorig jaar een nieuwe Grand Seiko gekocht. Ze zitten geloof ik in Zwitserland, maar verzenden via Italië of Duitsland. Geen extra kosten dus. Duurt een paar dagen langer. Verder alles perfect verlopen. Ook telefonisch contact gehad. Keurig allemaal.

1 like

Ken deze niet maar scherpe prijzen zeg!

1 like

Ik heb helaas een minder goede ervaring. Niet zo zeer over de contacten, dit doen ze netjes, maar over de te lange levertijd. Had eind november een horloge besteld. Had gehoopt deze voor de kerst binnen te hebben. Veelvuldig gemaild over de status. Hun transporteur had zijn zaakjes niet goed voor elkaar. Vorige week uiteindelijk besloten mijn order te annuleren. Betaling retour ging gelukkig heel vlot. Wellicht als ik nog 2 weken extra geduld had gehad, dan had ik het horloge vast ontvangen, maar de lol was er voor mij wel af.

2 likes

Twee jaar geleden daar een Tissot Le Locle gekocht.
Werd verstuurd uit Italië, alles verliep prima, ik had het horloge binnen een week in huis.

1 like

(Nog) Geen ervaringen mee, maar ik zie wel dat ze de Bulova Precisionist die ik nog graag wil voor een nette prijs aanbieden! Wellicht een keer tot aanschaf overgaan daar :+1:t2:

Een maand geleden een Oris Aquis Source of Life besteld. Werd geinformeerd dat het horloge ivm. Corona ‘vast’ zat in een van hun depots, maar in overleg besloten om de order toch open te houden. Sinds twee weken probeer ik een antwoord te krijgen op de vraag of men al zicht heeft op levering, maar mails blijven onbeantwoord, whatsapp blijft onbeantwoord en telefoonnummer komt na even wachten uit bij een antwoordapparaat.

Maar het verzoek gestuurd om de order te annuleren en de betaling terug te storten. Geen goed gevoel. :unamused: