Ervaringen met Nordheim Exklusiv Uhren?

Iemand hier ervaringen met Nordheim-Exklusiv-Uhren uit Gelsenkirchen? Ik hoor het graag, want ik ben van plan er een aankoop te gaan doen. Alvast bedankt voor de reacties.

Niemand?

Ik ken de site toevallig wel , nooit iets aangekocht.
Mag ik vragen welk horloge je op het oog hebt? , ik denk gerust eff mee

1 like

Dank je🙂

Ik ben van plan de seamaster diver 300m in blauw (smp ceramic) te gaan kopen daar. Het prijsverschil met aanbieders in NL vind ik vrij groot namelijk.

Ik heb meerdere reacties gevonden van tevreden kopers.
Zo te zien is de Omega die je wilt kopen inderdaad scherp geprijsd , het lijkt me een goede deal.

Heb je voor de zekerheid een link , dan weet ik zeker dat ik de goede Omega heb gevonden?

1 like

Dit moet m zijn. Bedankt voor het meedenken!

Ja dan had ik de juiste gevonden.
Ik denk dat je met wat meer zoekwerk toch een iets betere prijs kan vinden!

1 like

Ik sta open voor suggesties😃 Ik vind het echter fijn dat ik m persoonlijk kan ophalen. Gezien ik in regio Nijmegen woon is Gelsenkirchen goed bereikbaar.

De angst dat ik een fake binnen krijg is groot zeg maar.

1 like

Ik vind de Omega in meerdere webshops in mijn favorieten lijst , maar het scheelt niet veel met de vraagprijs van Nordheim

Langs gaan bij de genoemde verkoper lijkt me een goed idee.
Vooral niet schromen om te onderhandelen , ik denk dat als je netjes 2300 bied , dat hij mee naar huis mag :smiley:
Neem cash mee , :wink:
Heel veel succes!

1 like

WoW 2300€ is heel scherp, dat zou 38% korting betekenen van de adviesprijs. Alhoewel ik op Duitse websites vaak een adviesprijs van 3500 tegenkom tegen 3600 in Nederland.

Als de koop rond is, zal ik het laten weten. Ik kijk er erg naar uit😃

2 likes

Dat wordt dadelijk… hij wil 2500… jij bied 2300 , dan zegt hij 2400… :smirk:
Cash geeft je een extra voordeel :thumbsup:

Ik hoop op een goede afloop , en de uitgekozen Omega is erg mooi ook.

1 like

Negatieve ervaring inmiddels met deze aanbieder. Na een aantal mail wisselingen is het contact vanuit zijn kant gestopt. Ondanks het feit dat ik aangaf een afspraak te willen maken en dat ik akkoord ging met zijn vraagprijs. Ik vermoed dat hij na enkele gerichte vragen mbt de ongedragen en nieuwe status van de verkoop wilde afzien.

De prijzen zijn zeer scherp, maar wellicht dus te mooi om waar te zijn. Uiteindelijk gewoon goed in NL kunnen slagen. Je betaald iets meer, maar alles verloopt zoals je het wilt.

2 likes

Ik ben benieuwd of er inmiddels iemand is die ervaring heeft met deze verkoper? Mooie speedmaster gezien namelijk, voor een zeer aantrekkelijke prijs!

Zie: https://uhrforum.de/threads/erfahrung-mit-northeim-exklusiv-uhren.198382/

Thanks! Alsnog niet heel veel reacties…