Ervaringen met PVO

Vandaag een uitstekende aankoopervaring gehad met Pieter. Eerder deze week al even kort contact gehad.
Toen vanmiddag het horloge waarvan ik dacht dat deze wel eens in het blauwe deel geplaatst kon gaan worden daar inderdaad verscheen, heb ik direct gereageerd.

Vanaf dat moment werd er vlot en adequaat gereageerd, in duidelijk taal. Mogelijkheid tot bezichtigen en afronden kon gelukkig op korte termijn. Voorafgaand hadden we nog even kort telefonisch contact, wat verheldering bood inzake de afwikkeling.

Het horloge is inderdaad in de beloofde 99% nieuwstaat en full-set. Enige minpuntje is dat ik in de advertentie las dat de aankoopbon er bij zou zijn maar dat bleek (toch) niet zo te zijn (ik weet 't, een detail…)

Samengevat: een prima ervaring!

Sorry nog Pieter voor de besmetting met het Yacht-Master virus… Bedankt voor de koffie en aangename kennismaking!

Van de week mijn Sub aan Pieter @ChetBaker persoonlijk overhandigd. Eerst goed contact via de telefoon. Afspraak gelijk kunnen maken voor de volgende dag. Afhandeling zeer vlot verlopen. Altijd leuk om de afhandeling face 2 face te doen. Pieter is top en aan te raden!

Afgelopen weekend een Nomos Orion overgenomen van Pieter (@ChetBaker). In de aanloop naar de overdracht was Pieter zo aardig om het horloge even voor me vast te houden (ivm vakantie). Bij de overdracht zelf bleek het horloge exact zoals omschreven en het was een gezellige, leuke ontmoeting. Met Pieter is het prettig en betrouwbaar zakendoen. Kortom; een aanrader.

Mijn ervaring met @ChetBaker is helaas slecht.

We hadden eerder deze week een deal voor een ruil tussen mijn Day-Date en zijn Submariner. Bijbetaling en details waren allemaal akkoord, alleen nog een datum prikken voor de overdracht.

Vervolgens trekt hij zich terug omdat hij schrijft:
“ik heb de Sub de afgelopen twee dagen weer gedragen en heb besloten hem toch te houden. Het kost door de dikke luns wat tijd maar hij “groeit op je”. Betekent derhalve, en dat vind ik vervelend, dat ik onze ruil toch geen doorgang kan laten vinden. Ik hoop dat je hiervoor begrip hebt!”

Dit was jammer, maar ik kon er wel mee leven. Tot mijn verbazing blijkt vandaag echter dat hij zijn Sub toch weer een push geeft voor een verkoop op een ander forum (onder een andere Nickname).

Voor mij komt dit neer op liegen en dat weegt voor mij veel zwaarder dan (eerlijk) je terug willen trekken uit een deal (wat ik zelf ook al niet zou doen).

Op mijn App bericht aan hem van vanmiddag heb ik nog geen reactie gehad.

Ruilen met hem wil ik al niet meer, maar ik vond het schrijven van deze ervaring wel gepast. Daar is dit deel van forum ook voor.

@emveezet, ik kan en wil je titel niet aanpassen. Maar jij misschien wel als je dit gelezen hebt?

Ik weet niet of dit de juiste plek is voor een reactie @Jur anders haal het gerust weg. @bauhaus spijtig dat je mijn antwoord niet afwacht en stante pede hier je beklag doet. Als ik je woorden zo lees heb ik een gevoelige snaar geraakt. Ik vrees echter dat je een andere perceptie van de feiten hebt dan ik en ik voel weinig voor een vruchteloos welles-nietesspel. Ik vind jouw suggestie overigens prima en stel voor dat @emveezet de topictitel neutraal formuleert. Dat geeft de inhoud van dit topic nu beter weer.

1 like

Op verzoek van @bauhaus en @ChetBaker de topictitel aangepast, ook omdat dit topic nu niet meer alleen over mijn- maar inmiddels meerdere ervaringen met @ChetBaker gaat.

1 like

Vandaag een Omega Speedmaster “Speedy Tuesday” overgenomen van Pieter (@ChetBaker). Helaas had ik weinig tijd deze week, dus hij kwam vrijblijvend langs. Het horloge verkeerde in een veel betere staat dan de advertentie deed vermoeden. Daar houd ik van! Het was een kort maar gezellig gesprek en heb met veel plezier het horloge overgenomen. PVO, je bent een topper! Succes met de zoektocht naar de perfecte dress watch.

Gisteren een Rolex GMT Master II verkocht aan Pieter. Was mijn eerste ‘serieuze’ verkoop via het forum en dat stelde niet teleur. Leuk gesprek gehad en de afhandeling was soepel. Aanrader om zaken mee te doen!

Veel draagplezier Pieter!

Een Seiko verkocht aan Pieter @ChetBaker.

Aangenaam contact en snelle deal. Goede ervaring. A+

Vandaag opnieuw “zaken” gedaan met @ChetBaker en wederom ben ik zeer tevreden. Dit keer een stalen Omega horlogeband verkocht aan Pieter. Vlotte en eerlijke communicatie, ter plaatse weer een gezellig en aangenaam gesprek en de verkoop was snel gesloten. Ook nog wat prachtige horloges mogen passen. Zo hoort het! Zeker een aanrader.

Onlangs een horloge ruil gedaan met @PVO
Snelle en correcte transactie tijdens een koffie/colaatje. Aanbevolen HF’er.

Is al een topic over PVO, Watchwalker. Kijk maar.

Bedankt Blauwbeer, had ik inderdaad niet gezien.

Zojuist een vlekkeloze deal gedaan met Pieter aka @ChetBaker De deal was snel gesloten na wat communicatie over de mail. Gezellig gebabbeld over oa. horloges. Kortom een absolute aanrader !

Vandaag een afspraak gehad met @ChetBaker.
Aanrader! Prettig gesprek en een horloge in uitmuntende staat zoals omschreven overgenomen.

Aardige en correcte kerel! Wij hebben het nog over keukenwerkbladen gehad :wink:

En uiteraard ook over horloges!

Dank Pieter en groet uit het Brabantse.

Na enkele weken over en weer interesse te hebben getoond, zijn we gisteren tot elkaar gekomen, en hebben we afgesproken.

Communicatie is erg prettig verlopen.

F2f deal en dus ook kennisgemaakt en lekker gesproken over horloges en verdere interesses.

Aanrader!

@ChetBaker heel veel plezier met je NA!

1 like