Veerman Juwelen

Op het internet staan een hoop goede reviews over Veerman Juwelen. Ben toch wel benieuwd of dit op het forum hetzelfde is. :smiley::grimacing:

Die in Huizen bedoel je?

1 like

Ja, hetzelfde.
Ik heb er een Hamilton gekocht e een prima ervaring.

1 like

Klopt :+1:

Dat is fijn om te horen, bedankt!

1 like

Ok, prima ervaring hier ook! 1,5 jaar geleden een Junkers gekocht. Ik wilde toch een andere band dus deze probleemloos kunnen omwisselen. Hele goede en persoonlijke after sales. Aanrader.

1 like

Bedankt voor het delen, klinkt goed :+1:

1 like

Vanmiddag bij Veerman binnen geweest om te kijken of ik de Tissot Gentleman kon passen maar die was zo snel uitverkocht dat ze wachten op nieuwe levering. Zodra die binnen is nemen ze contact op.
Men had vermoedelijk snel door dat ik wel enigszins liefhebber ben en heb naast een prettig gesprek een tasje met wat catalogi meegekregen. Ik had toevallig mijn Precista PRS-10 mee en daar werd met belangstelling naar gekeken en op doorgevraagd. Ze hebben een eigen horlogemaker/atelier dus als er iets met aftersales is lijkt dat wel snor te zitten.
Benieuwd naar het vervolg maar vooralsnog een positieve eerste indruk. Mooi winkelpand aan de rand van het centrum van Huizen overigens…

Ik kom zelf uit de omgeving, maar Veerman staat hier zeker hoog aangeschreven qua service. Ook om de hoge prijzen overigens… :sweat_smile:

Vorig jaar wat correspondentie gehad over longines hydroconquest ceramic bezel en dat was prima. Als ik binnenloop om even te kijken voel ik me op mn gemak.

Aardige mensen en bijzonder vriendelijk geholpen met passen van meerdere horloges.
Geloof meteen dat ze ongetwijfeld goede service bieden.

Maar er zat geen enkele vorm van rek in de prijs. (list +/- 1500,-)
Om deze reden toch niet over gegaan tot de aanschaf