Ervaringen met www.smwatches.com?

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en ik ben van plan om mijn eerste Breitling te kopen. Ik wil een Breitling superocean online kopen bij www.time4sale.nl of bij www.smwatches.com. Ik zag dat time4sale goede recensies had en betrouwbaar is, maar ik heb niks gelezen over smwatches.com? Wie heeft hier ervaringen mee? Overigens is smwatches net iets goedkoper dan time4sale.

Alvast bedankt voor de moeite.

mvg,

Sebas

Hallo Sebas,

Heb jij inmiddels wel ervaringen met smwatches en heb je je Breitling gekocht? (zoja waar?)
Had even een nieuw bericht geplaatst maar vraag me af of daar nog reactie op komt…

mvg

Daniel

Hallo Daniel,

Ik ben nog steeds aan het twijfelen en vergelijken, maar ik ben wel van mening dat je via internet de beste prijs hebt voor een Breitling horloge. Wat voor horloge wilde jij aanschaffen dan?

mvg,

Sebas

Tip : stuur is een mailtje naar deze internetverkoper : http://www.wwwatches.nl/
zit in Wageningen en je kan je horloge daar afhalen.
Ik heb er een Omega gekocht had hij binnen een paar dagen in huis.
Hij kan aan alle horloge`s komen.
Zeer betrouwbaar.

Hallo Sebas,
Afgelopen zaterdag heb ik bij Manbodh watches in Den Haag een Graham Chronofighter Oversize gekocht en wel de Full Black versie.
Op internet heten zij smwatches.com en ben goed geholpen met een scherpe prijs. Scheelt een hoop met de verkoop via de dealer… Ben zeer tevreden…

Succes verder …

mvg
Patrick

Manbodh mag hun site wel eens aanpassen…die is volgens mij al een jaar under construction…