Ervaringen met www.tophorloges.com

Ik vloek eigenlijk in de kerk om deze “hommage” handelaar te noemen maar heeft iemand hier wel eens gekocht. De modellen zien er zeer mooi uit. Ik heb ze nog nooit zo mooi gezien eigenlijk.

Pedon?

Pardon?

Als je dit oud ijzer mooi vindt, ga je gang. Vooral de beginpagina is echt lachen. Om teleurstelling te voorkomen zou ik echter een busreis boeken naar bv Spanje voor 99 euro en op het strand zo’n prachtig ding kopen voor 2 tientjes. Dan heb je direct contact met de verkoper en kun je je persoonlijk overtuigen van de echtheid en kwaliteit. Bijkomend voordeel is, dat de ontbrekende waterdichtheid direct getest kan worden middels een frisse duik. Met een beetje geluk lost het horloge dan grotendeels vanzelf op. Tip: de prijs van oud ijzer is sterk stijgende, dus neem de restanten van het horloge mee terug. Zo is ook nog eens een deel van de aanschafprijs terug te verdienen.

Vr gr Ron

Die Horloges ken ik inderdaad. Ik weet echter wel dat er verschillende kwaliteiten zijn. Ik zou ze graag eens van dichtbij zien maar ik denk niet dat ik bij ze langs kan komen. :wink:

Je hebt gelijk: je vloekt in de kerk. Doe het jezelf niet aan met een replica te gaan rondlopen. :frowning:

Ik was het ook niet van plan. Ik was alleen nieuwsgierig en wil ze eigenlijk van dichtbij zien. :wink: