Ervaringen more2watch.com

wie kent dit bedrijf?
en wat zijn de ervaringen hiermee?
www.more2watch.com
oscar

Ik ken het bedrijf niet. Heb net wel een kijkje genomen op hun site. Ziet er verzorgd uit met redelijke prijzen.

Wat me echter opviel, is dat ze dezelfde foto’s gebruiken als een andere aanbieder op het net.

Kijk eens op www.allwatches.nl (al maanden niet meer bijgehouden overigens…) en kijk naar de Paul Picot Plongeur. Vergelijk die foto eens (en let dan vooral op dat touwtje aan de achterkant) met de foto op www.more2watch.nl. Opvallend, niet?

En dan eens kijken naar de Omega Seamaster Prof. Chrono. Identieke foto. Zelfs met de weerkaatsing van wat groene struiken…

Dat viel me echt op. Wellicht dezelfde aanbieder achter de schermen…???

bedankt voor je reactie.
ga beslist kijken.
gr oscar

Hallo Oscar,

Heb zelf een ook een bericht geplaatst over dit bedrijf.
Er stond een telefoonnummer op de website en heb dit gebeld.
De horloge’s worden via parallel import naar Nederland gehaald ,daarna worden de garantiebewijzen ingevuld en teruggestuurd naar Zwitserland. Als je een horloge wilt bekijken dan kun je gewoon een afspraak maken voor bezichtiging dit geen probleem.Ook de verkoop gaat op deze manier. Ik heb er wel redelijk goed gevoel over.

Groeten,

Fons

bedankt voor de tip.en het advies.
gr oscar

Hai, nou het is mijn bedrijfje en ik wil wel een en ander uitleggen

Ben zelf gewoon een verzamelaar en wil op deze manier mijn hobby bekostigen ( vrouw vind het te duur als hobby )
Dus als ik zwitserland kom kan ik diverse merken voor goede prijzen kopen
ben alleen begonnen met inkopen en dat ga ik veranderen, iedereen wil net wat anders als ik koop 9 eigen smaak )

maar verder, ik kan opsturen en voor de mensen in nederland kan ook afhalen
Dus niks apparts, uit de hand gelopen hobby naast mijn gewone werk

Gr

Rik

Rik,

Reageer eens op mijn berichtje van hier boven. Het viel me op dat foto’s die je gebruikt ook ergens anders te vinden zijn.

Groet,

Richard