Eten staat klaar voor het forum

Als reactie op 2 onderwerpen t.w. klaar met het forum, en het goede restaurant topic, is het misschien een goed idee om met zijn allen een stukje te gaan eten?

Zal het forum gevoel versterken, en ik ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd hoe sommige toetsenbord ridders er in het echte leven uitzien…:sunglasses:

Locatie : midden N.L. aanvang 18.00 uur stipt, kosten 3 tientjes, op een woensdag, en als Jur het grote outgoing topic heropend betaal ik zijn prakkie :innocent:

Ben benieuwd naar uw reacties.

45 likes

Bijzonder leuk idee van je en mocht dit doorgang vinden dan ben ik van de partij.

2 likes

Had er nog niet naar gezocht maar dacht nog wel, wat zie ik weinig updates ervan…
Jammer, vond het een leuk topic en vaste prik om er even rond te kijken.

On topic, erg leuk idee maar een woensdag is wat minder.

Weet niet of ik het verkeerd zie, maar kan het outgoing topic niet in het blauwe gedeelte worden geplaatst? Dan kan je er alleen met het juiste trustlevel op reageren, dus is het veilig.
De regel die natuurlijk wel wordt ‘verbroken’ dan is dat je op andermans advertentie reageert. Weet niet wat Jur ervan vindt?:slight_smile:

just my two cents

5 likes

Lijkt me best een leuk plan! Woensdag ook prima dag om dit te doen in mijn ogen. Misschien tijd naar 1900 doen ivm werk van een hoop van ons :wink:

2 likes

Waar laat je 14.000 man. :thinking:

10 likes

27 likes

Wat een goed idee! :rofl:
Ik doe mee.

3 tientjes? Het wordt toch geen pauper-restaurant hè? :innocent:

2 likes

Klinkt goed!

1 like

Drie tientjes is nog best duur voor de MacDo. Maar klinkt leuk, ik lees even mee. :+1:

2 likes

Hoort dit niet in off-topic. ?

1 like

Leuk idee.
Ik doe mee
Gr
Henk

1 like

Past het daar wel in?:rofl:

Tuurlijk niet, deelnemers dragen rechts een horloge dat de kist mag verlaten, en links een horloge dat nooit verkocht gaat worden :sunglasses:

9 likes

Leuk idee, ben graag van de partij. Woensdag en 18u wordt echter moeilijk, maar hiervoor wil ik mijn uren wel even aanpassen :blush:

1 like

Mijn beste man, het wordt geen Mac Donalds, laat dat maar aan mij over !

3 likes

Ik laat me graag verrassen :+1:

Graag aanmelden met naam en woonplaats, dan kan Hendrik en zn bende op woensdag uw huizen leeg halen.

2 likes

Ik stel voor dat we gewoon in de achtertuin van @mozaiek gaan zitten en zijn schoonmoeder achter het fornuis duwen.

10 likes

Leuk initiatief @hendrik! :+1:t2:
Woensdag heb ik meestal late dienst, maar als ik het tijdig weet kan ik vrij nemen en ben ik van de partij :+1:t2:

1 like