Te koop: Prachtige Eterna KonTiki Bronze Manufacture Limited Edition. Een duikhorloge met een fantastisch mooie ruw antraciete wijzerplaat met super veel detail. Heeft een ceramische enkelzijdig-draaiende no-deco duikring met lume. In een volledig complete set, met nog een extra nieuwe originele leren band. De band die nu aan het horloge zit is ook nieuw en ongebruikt.
Merk en model: Eterna KonTiki Bronze Manufacture, Ltd Ed. nr. 010 / 300, ref. 1291.78 357.851
Diameter: 44 mm x 14 mm
Leeftijd: 2017
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 2017, nieuw gekocht rechtstreeks bij Eterna
Factuur en/of certificaat: Instructie boekje, ingevuld garantieboekje, en certificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele binnen- en buitendoos, boekjes, hang-tag, poets doekje, en nog een nieuwe originele band. Alles als op de foto.
Verzendkosten of afgehaald: Liefst afhalen in Den Haag; eventueel verzenden in overleg
Conditie (krassen, werking etc): In vrijwel ongedragen staat, maar met bronze patina. Loopt +7 sec/dag, 290 graden amplitude, en een gangreserve van 65 uur.
Soort uurwerk en kaliber: Manufacture Eterna EMC 3902A, 30 jewels, 1 ball bearing, 28.800 A/h
Overige specificaties: 200 meter waterdicht, saffierglas voor en achterzijde, de leren band is watervast.
Vraagprijs: € 1.700,= - of een goed bod; geen (in)ruil
Meer achtergrond informatie: Eterna KonTiki Bronze Manufacture is 52Mondayz installment for week #50
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object, gemaakt op 13 juni 2024. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is niet toegestaan. De tekst of titel wijzigen mag ik zelf om de andere dag. De wrist-shot is op mijn pols van 17,5-18 cm.