Eterna-matic model 1948 NOS.

Het verplichte (!) rijtje:

Te koop een tijdloos heren/dames horloge made by Eterna automatisch en handmatig opwinden.
Dit exemplaar is van 2002/2003 naar het originele model 1948 nog in de originele NIEUW sticker.
Dit unisex horloge heeft een vintage look met mooie fancy lugs.
Wijzerplaat satijn/wit klassiek met opgelegde arabische cijfers/indexen, centrale sec. wijzer en datum op de 3-positie.
Het horloge komt op een zwarte lederen band maar de croco (gedragen en verkleurt) krijg je er netjes bij
Het horloge heeft een volledige servicebeurt gehad bij de fa. Peerenboom in Amstelveen (bon aantoonbaar) loopt keurig binnen de specs.

Merk en model: Eterna model 1948
Diameter: 34 mm. zonder de kroon gemeten
Leeftijd: plusminus 20 jaar maar als nieuw.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): begin 2023.
Factuur en/of certificaat: geen
Originele doos eventuele accessoires: geen
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk.
Conditie (krassen, werking etc): Z.G.A.N.
Soort uurwerk en kaliber: Eta 2892-A2

Prijs € 750-- bij afhalen in Amsterdam in mijn gezellige stamcafe 1890 e.a. verzending voor rekening en risico koper.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Bedankt voor het kijken.

12 likes

Omhoog deze klassieker.

Echt een superkoopje, ligt ruim € 500– onder de retail/ listprice in de sticker en zo goed als nieuw met complete service.

Omhoog deze new/classic Eterna-matic.
imagesWD09IN6V

Een UP op z’n tijd kan nooit geen kwaad.

Omhoog.

Omhoog deze petite gentleman :grinning: :smiley:
in de stickers met onderhoudsbeurt.

Omhoog.

Omhoog dit vintage model 1948 in een modern jasje.