Even voorstellen en NA: Marvin Flying Dutchman - Alexander87

Laat ik met het delen van mijn nieuwe aanschaf (nou ja, van een paar weken geleden) me ook maar even voorstellen.

De hobby is begonnen met de aanschaf van een Speedy Reduced.
Deze heb ik nu sinds nov’18 en nog steeds meer dan blij mee.
Dit is nog steeds het horloge dat het meeste om mijn pols hangt. Doordat ik amper een pak draag kan ik dit horloge praktisch altijd om.
En… al ben ik 2m, ik vind grotere horloges simpelweg niet mooi.

Echter, op vakantie en bij klussen miste ik toch iets… Daarom een SKX031 aangeschaft.
Maar toch miste ik iets… een nette Dresser met karakter.
Veel georiënteerd, vooral op Polerouters (die plaat, die lugs…).

Tot ik het te koop topic van @Fritzer voorbij zag komen.
Ik had nog nooit van het model of merk gehoord, maar die fantastische plaat in combinatie met dat heerlijke zachte plexi… Heel gaaf.
Daarnaast een interessante achtergrond. Blijkbaar werden deze horloges alleen verkocht aan personeel van KLM. Het contact was makkelijk gelegd, de verzending liep soepel en enkele dagen later had ik het horloge al in huis.

nog even wachten tot een passend bandje binnen was…

Ge-nieten!

21 likes

Welkom👍
Mooie NA, veel draagplezier :+1:

1 like

Welkom

1 like

Welkom!

Welkom! Veel draagplezier met deze NA!

Mijn beste,

Alexander, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van Horloge-Passionisten!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Beste Alexander,
Welkom op HF!

Welkom!

Gr, Joost

Van harte welkom :clap:

Nogmaals welkom Alexander! Veel plezier met je horloge. Ik heb er in ieder geval veel plezier van gehad. Hierbij nog even wat mooie foto’s uit de oude doos:
Misschien hebben @mafkees en @septentrio ook nog een mooi oud kiekje van dit fotogenieke prachtstuk!

2 likes

Heerlijk horloge :smiley:

1 like

Welkom en gefeliciteerd met deze NA

welcome-15
Mooi, die Marvin.
Geniet hier ook van al het moois dat voorbijkomt.

Welkom, Alexander en veel plezier op ons Forum.

Welkom.