Farer only

Ik heb er een gehad, ook uit de eerste serie. Ik heb er af en toe nog steeds een beetje spijt van dat ik hem weg gedaan heb :frowning:

1 like

Zonde inderdaad. Wel weer van plan er één terug te kopen?

1 like

Ik vind het gewoon leuk ding. Hele mooie kleur plaat, de kast vorm is een van de mooiste/best passende die ik heb gezien. En ik hou van GMTs.
Dus wie weet :slight_smile: wil je die van jou kwijt of zo? :joy:

1 like

Nope. :grin:

De Lander past me prima, heb sindsdien ook nog geen behoefte gehad er andere horloges bij te kopen.

Jammer :slight_smile:

Ik heb die van mij destijds via dit forum verkocht; de nieuwe eigenaar heeft dat toen geprobeerd om ook te doen, via een schappelijke prijs volgens mij zelfs, maar kon toen geen kopers vinden. En dat horloge is toen naar het buitenland gegaan volgens mij. Heel jammer.

1 like

:roll_eyes:

1 like

9 likes

Thank you for your message.

The EU prices we quote are inclusive of the VAT of any EU member state country. Due to the free trade agreement there is no additional duty to be paid.

Kind regards

FARER

2 likes

Kleine aanvulling nog, want ik was nog onzeker;

Your Government web site is correct, however we get DHL to pay the VAT on your behalf in our price. We can do this either way eg if you use code VATDEDUCTION, you can pay VAT to DHL or don’t use the code and we pay.

1 like

Horloge binnen, mooie kwaliteit met 3 banden.
Prijs was inclusief btw en invoerrechten…

Aardige mensen ook om mee te communiceren!
De grote merken kunnen nog wat leren van de microbrands :slight_smile:

6 likes

Gefeliciteerd, heel mooi!

Hoe is de hoogte van het horloge?

Nog nooit van dit merk gehoord, echt wel vette klokjes!

Hoogte is bescheiden , op jubilee erg mooi…,

4 likes

Zoals het hier staat zou je bijna zeggen dat ze lid zijn van de EVA. De Europeese vrije handelszone. Ware het niet dat ze daar in 73 uitgestapt zijn.

Als ze weer zouden aansluiten bij de EVA dan kunnen we hopelijk over een tijdje leuk blijven shoppen in de UK. :+1:

Je hoeft btw niet te betalen, maar wel inklaringskosten of hoe dat dan ook heet. Deze betaalt Farer echter voor je, best netjes.

Op grote bedragen is het te verwaarlozen, maar voor een tientje bestellen in de UK ga ik niet snel meer doen :frowning:

1 like

Momenteel zeker niet inderdaad. :+1:

En zeker netjes dat ze die optie aanbieden! :+1:

Iemand ervaring met de Farer Markham?

2 likes

11 likes

En? Hoe bevalt ie? Al langer om de pols of net nieuw?

1 like

Net binnen, leuk ding en met 39mm een mooie maat!

1 like