FC Hybride FC-750MC4H6 - nieuwe prijs

Pracht horloge waarvan ik nu toch afscheid ga nemen. Er zijn teveel andere horloges binnen gekomen en zoals jullie weten moet er soms ruimte worden gemaakt. Horloge is bijna in nieuwstaat. Twee veegjes gezien op de kast naast de kroon die makkelijk weg te poetsen zijn. Nog in de garantie en recentelijk een full service gehad onder garantie vanwege pairing problemen. Met de app op je telefoon kan je je activiteiten tracken: slaap, beweging. Instellen tweede tijdzone, bekijken en monitoren van het uurwerk, het is allemaal mogelijk. List prijs vorig jaar €3295.

Wie neemt de zorg over van dit mooie horloge?

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop

Merk en model: Frederique Constant Hybrid FC-750MC4H6
Diameter: 42mm
Leeftijd: ruim een jaar
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: juli 2020
Factuur en/of certificaat: ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: beide
Conditie (krassen, werking etc): 90/100 paar kleine veegjes op de zijkant
Soort uurwerk en kaliber: caliber FC-750
Vraagprijs: 2000
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

6 likes

up voor de geinteresseerden op het forum :grinning:

2 likes

Een upje voor een nieuwe week. Niet eens met de prijs? Doe eens een voorstel :wink:

Up voor deze schoonheid, wie maakt me los? Kom eens met een voorstel, bieden kan altijd :smiley:

Nieuwe prijs, voor een zo goed als nieuw horloge. Volledig geserviced door FC nav een storing en nu dus weer als nieuw. Ik vraag nu 1700. Kom maar op met je voorstel, vragen of wat dan ook :wink:

1 like

Er zijn liefhebbers hier, dus kom eens met een bod?!

Mooi 2022 iedereen en een upje met nieuwe prijs! €1600, dat is bijna voor niks :upside_down_face:

Up dan nog maar een keertje, kijken of nog iemand wil bijten :thinking:

Nog maar eens omhoog!

Je kan natuurlijk altijd een bod doen :grin:

Wie bied zich aan als nieuwe verzorger voor deze beauty? Is echt als nieuw met een volledige service (papieren komen bij de koop).

1 like