Feedback op het huidige forum

Zinvanluxe is dicht dus nu.

Niets aan te doen, life goes on.

Ik wil wel graag wat kritiek uitten op de huidige lay-out van het forum.

Bijvoorbeeld:

Elke keer als je een topic aan klikt, opent firefox(of IE) een nieuw scherm. Vind ik irritant

Als er een discussie gaande is, klik je op een bericht; lees je het bericht; moet vervolgens helemaal naar beneden scrollen om op een ander bericht te clicken. Dit schiet natuurlijk niet op.

Er is geen goed overzicht van alle discussies. het is ook lastig om, als je eenmaal in een discussie zit, te switchen naar een andere discussie. En kan dat eindelijk, krijg je weer een extra venster op je Desktop.

Het is gewoon geen overzichtelijk forum. Ik snap ook niet waarom je niet voor PHPbb gaat. Stuk overzichtelijker en MINSTENS net zo gratis :slight_smile:

Ik hoop echt dat je mee gaat doen met 2005 en ALSJEBLIEFT een nieuw forum installed.

Kan zijn dat ik nu een beetje geirriteerd over kom, komt door dat een ander forum waar ik graag kwam onverwacht stil is komen te liggen. Ik snap niet waarom, dat forum liep lichtjaren voor op dit.

Mijn excuses…

En ik kan ook niet editten in dit bericht

of een plaatje plaatsen met tags ipv code

Could’nt agree more… de Atari liep nog meer vooruit dan dit forum :wink:

ik hoop dat ie er wat mee gaat doen

als we PHPbb hadden, konden we een poll beginnen om te kijken wie er wel of niet mee eens is :slight_smile:

Kijk ff op:

daar staat nu een poll, ben zelf retebenieuwd naar jou mening :smiley:

Tja Luuk, als nieuwelingen heb je natuurlijk een hoop gemist :smiley:
Begin eerst eens je in te schrijven. Dan kun je bij “Mijn Profiel” even beginnen het forum zo in te stellen als je het graag ziet.

Verder:
LuukS Schreef:

Zinvanluxe is dicht dus nu.

Niets aan te doen, life goes on.

Leuk je weer te zien

Ik wil wel graag wat kritiek uitten op de huidige
lay-out van het forum.

Bijvoorbeeld:

Elke keer als je een topic aan klikt, opent
firefox(of IE) een nieuw scherm. Vind ik irritant

Was op het prikbord ook. Maar heeft ook een voordeel, als je uitgelzen bent kun je het scherm gewoon sluiten. Gaat sneller.

Als er een discussie gaande is, klik je op een
bericht; lees je het bericht; moet vervolgens
helemaal naar beneden scrollen om op een ander
bericht te clicken. Dit schiet natuurlijk niet
op.

Je kunt ook op “Volgend bericht” klikken boven en/of onder het bericht.

Er is geen goed overzicht van alle discussies. het
is ook lastig om, als je eenmaal in een discussie
zit, te switchen naar een andere discussie. En kan
dat eindelijk, krijg je weer een extra venster op
je Desktop.

Dat ziet er hetzelfde uit als bij dezinvanluxe.nl en het prikbord.
Rest begrijp ik niet

Het is gewoon geen overzichtelijk forum. Ik snap
ook niet waarom je niet voor PHPbb gaat. Stuk
overzichtelijker en MINSTENS net zo gratis

Die software is zeker minstens net zo gratis, alleen ingewikkelder. Maar het lijkt meer op het oude prikbord (dit is een volgende versie van het oude prikbord). En dat vinden de meesten mooier/aangenamer omdat ze dat al kennen.

Ik hoop echt dat je mee gaat doen met 2005 en
ALSJEBLIEFT een nieuw forum installed.

Ik heb net een nieuwe :frowning:

Kan zijn dat ik nu een beetje geirriteerd over
kom, komt door dat een ander forum waar ik graag
kwam onverwacht stil is komen te liggen. Ik snap
niet waarom, dat forum liep lichtjaren voor op
dit.

Mijn excuses…

Tja…

Moet je even inloggen.

Kan hier ook.

dat gaat ie meteen doen

Misschien is het een eindeloze discussie, maar ik snap niet wat erop tegen is om gewoon de pbpphhp (of hoe het ook mag heten) hier te installeren. Het lijkt erop dat Henrik de enige is die het forum van dezinvanluxe te geavanceerd vindt…
Kom op, Henrik, gebruik het script van dezinvanluxe en iedereen is tevreden (alleen kost het je misschien wat tijd om te wennen, maar dat is overkomelijk).

Te geavanceerd? Als dat het was… Nee ik had het idee dat de meerderheid dit forum makkelijker vond omdat het verschil minder groot is met het oude.
Misschien moet ik met Dale eens een proefje maken?

Henrik,

ik denk eerlijk waar dat iedereen er zo weer aan gewend is. Een proefje heeft dan niet zo veel zin denk ik, je moet er gewoon even mee werken dan went het zo. De mensen die het fijn vinden kunnen dan bijvoorbeeld een style in de kleuren van dit prikbord toepassen, anderen een wat modernere zoals de onze (dezinvanluxe) nu. Maar ja, dat is weer zonde van het werk wat jullie er nu in hebben gestoken. Het zijn moeilijke keuzes die je af en toe als beheerder moet maken. Ik hoor wel van je (e-mail)

Polletje doen (in een nieuw topic)? Ik kies voor dit forum, bij voorbaat.

Laat maar weten Henrik. Ik heb hem binnen 2 minuten klaar als je wilt.

Democratie is de dictatuur der meerderheid.

…is mijn keuze.

Henrik is dus niet de enige die de huide stijl het prettigst vind!

Jörgen

Ik ben even met Dale in gesprek, kom er zo op terug.

dan stem ik op dzvl

…te snel getypt!

dale vito Schreef:

Maar ja, dat is

weer zonde van het werk wat jullie er nu in hebben
gestoken.

Dat nog even daar gelaten. Want wat ik me afvraag, dit is het oude prikbord in een nieuw jasje gestoken. Ik kan me voorstellen dat een groot aantal startpagina dochters geinteresseerd is in jouw code.

Velen zitten met het verouderde prikbord, waar het merendeel wel aan gewend is.

Ik stem natuurlijk voor phpbb

beter voor iedereen. :slight_smile:

Re: Stemmen kan later.