Ferrie Schweitzer

Ik heb van Ferrie in de loop der tijd al een aantal Omega horloges gekocht, steeds waren deze in TOP staat en kreeg ik de horloges voor een redelijke prijs. Ook heb ik al een aantal keren contact met hem gehad over Omega onderdelen, hij heeft het óf op voorraad óf hij kan het bestellen. De bolle kroon van mijn Seamaster uit 1954 had hij bijv. gewoon op voorraad liggen!

Ik heb ook al eens een service beurt laten doen en dan krijg je het horloge zo terug:

De garantie van Ferrie is overigens altijd een jaar op het uurwerk en hier doet hij dan ook nooit moeilijk over. Het lijkt wel of hij het alleen maar goed kan doen, service is voor hem vanzelfsprekend.

Kortom, een aanrader!!

Groet, Roel

P.s.

Hij heeft nu ook een website: www.vintagehorloges.nl

Heb ook al flink wat horloges aan Ferrie toevertrouwd en er enkele bij hem gekocht, o.a Speedy 1450.012 - 67, een bumperautomaat, een Broad Arrow.
Vanochtend een staaltje van Ferrie service:

Mijn Rolex (doet hij ook), de 1680 Red Sub uit 1972 liet de wijzers niet meer verstellen. Lichte vorm van paniek brak uit. Mijn (niet overdreven goedkope) topstuk was niet meer in orde!

Naar Ferrie’s atelier, aankomst 10.30, koffie en OH’en tot 10.45, kast geopend 10.46, gekeken 10.47, schroevendraaiertje gepakt, gedraaid: "Zo dat is klaar"10,49 uur. :slight_smile:
En: “we drinken er wel een op binnenkort” sprak de Meester.

Ferrie, bedankt wederom!!

Nieuwsgierig geworden?

http://www.vintagehorloges.nl/

hans cp

Het is erg prettig om met de firma Schweitzer zaken te doen !
Ik belde Ferrie 2 dagen voor mijn verjaardag of hij het horloge nog had, en wat de maten waren.
Het horloge lag in de kluis zei hij, hij ging even weg om de maten op te nemen.
10 minuten later ging mijn 06, de maten waren ok en ik blij !
Nu moest het horloge nog voor mijn verjaardag van Heerlen naar …stad.
Ook dat was geen probleem, het ging gelijk op de post !
En jahoor, op mijn verjaardag kon ik dit mooie horloge dragen.
Super service ! (tu)

Groet,
Werner