Fiffer Solo White (2019)

F2F vind ik zelf ook het leukste. Maar als er 200km tussen zit wordt het lastig.
Nu lees ik dat er gedacht wordt dat de meeste HFers in de randstad wonen. Maar volgens mij wonen de meeste ri hoi g het oosten en zuid oosten.

Ik voeg mezelf meteen even toe aan de lijst. Zeker als het fout goud wordt lijkt het me fantastisch.

Marnixmoed
Jaroen :sunglasses:
Thijsie
W.E.
Chlorophyl
wilfox :fox_face:
denvro
Blauwbeer :bear:
Alcos
SeikoFrank
Spierbundel
Jarl
Eddio
Sjerome
Galf
CDG

5 likes

Stem geldt alleen wanneer ie op het lijstje gezet wordt.

Niet dat meeste stemmen gelden ofzo, maar wel idee van voorkeur onder de leden.

1 like

Ik heb al wel een voorstel voor een fout goud.
imagehttps://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/d/3/a/d3ab820ef67d2a6c6b182416d9df321ff826ce14.JPG

7 likes

Is het misschien een idee om achter je naam op de lijst ook meteen de regio toe te voegen. Zo is het misschien makkelijker te kijken of F2F mogelijk is met een van de volgende op de lijst

6 likes

Als ik die mag dragen, dan ben ik bang dat ik de enige blijf :joy:

2 likes

Ik zal es zien of ik er 1 tussen de kraampjes in China kan vinden.

Jullie vinden het vast niet erg als er Owega op staat? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wat nou als ik de volgende Fiffer beschikbaar stel? Gewoon voor de leuk, als daar tenminste animo voor is.

Had deze in gedachten:

https://www.ten2two.nl/product/glycine-incursore-pvd/

Maar wellicht te groot?

3 likes

:popcorn::cup_with_straw:

Absoluut genereus. Maar… 46 mm :flushed:

Met mijn polsjes moet ik daar een wieltje onder.

2 likes

Zoals ik destijds al aangaf, voel je vrij om zelf een Fiffer beschikbaar te stellen.
Het is niet dat ik het alleenrecht heb op Fiffer, of dat ik als het merknaam geregistreerd heb :wink:

Hoe ging die gezegde ook alweer? Hoe meer Fiffers, hoe meer vreugd :blush:

3 likes

Da’s erg aardig aangeboden van je dat waardeer ik ten zeerste begrijp me goed.

Maar dit is de thread en het initiatief van @marnixmoed; misschien is beter om een aparte thread te starten voor jouw eigen SuperCFiffer© ?

(En dan een íets kleiner model; 46mm is een hockeypuck) :smiley:

En wat vind je van het idee van een ultra exclusieve SuperCFiffer ? Bijv een Rolex Daytona? :sunglasses:

3 likes

Het mag misschien mijn initiatief zijn, maar ik zou er geen problemen mee hebben als meer mensen een Fiffer aanbieden. Integendeel, ik zou het leuk vinden als het concept door blijft leven, ook na de Turtle, Seagull, etc.

En OK, voor de overzichtelijkheid zou het handiger zijn om een andere Fiffer zn eigen draadje te geven.
Dan blijft dit draadje gaan over mn quest voor een Fiffer uit HK.

Los van het dragen van de Fiffer vind ik alle heisa en het geklets en de polls/ideeën over de Fiffer 2019 alleen al erg leuk! :smiley:

En dan inderdaad de Rolex-SuperC-Fiffer2019 in een aparte thread!

2 likes

Jij wilt volgens mij wel heel erg graag een Rolex Fiffer heh? :laughing:

1 like

Je kent het gezegde: uiteindelijk wil iederéén een Rolex Marnix!!! :sunglasses:

2 likes

Leuk, idee, misschien even wachten op een mooi maatje?

trouwens dit zou ook een leuke fiffer kunnen zijn https://www.ten2two.nl/product/tudor-black-bay-58/

Okido. Never mind.

1 like

Een link blurren is gewoon gemeen. :stuck_out_tongue:

2 likes

//eu1.dh-cdn.netE//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net[//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net]//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net[//eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net]//eu1.dh-cdn.net

2 likes

Ftfy :wink: