Flexofiel (iemand enig idee hoe het met hem is?)

Horloge overgenomen van @Flexofiel als onderdeel van ruil deal. Horloge zoals beschreven, zeer goed verpakt en vlotte communicatie. Prettige zaken doen!

Prettige communicatie en correcte afhandeling bedankt (tu)

horloge overgenomen en alles prima verlopen ā€¦aanrader dus (tu)

soortgelijke ervaring. snel zaken doen, correct verpakt en horloge komt overeen met beschrijving.

Ondanks de verwarring over de verzonden PBā€™s die er ontstond, zeer tevreden over deze verkoper. Leuk klokje, snel verzonden.

Top!

Vandaag een keurig verpakte Frogman mogen ontvangen van @Flexofiel.
-Met nog een leuk cadeautje erbij als extraatje!-
Mooie deal, goede communicatie, snelle verzending.
Kortom: Aanrader!

Onlangs een erg mooie ruil gemaakt met @Flexofiel. Zeer prettige communicatie, en het horloge verkeert in topstaat.

Zeker een aanrader wat mij betreft!

Horloge overgenomen van Alex (@Flexofiel)
De communicatie en verzending ging super vlot en fijn!
Top, kan niet anders zeggen!

Horloge gekocht van @Flexofiel, deal ging soepel en vlot. Goede afspraken omtrent betaling en verzending. Uitstekende communicatie en alles ontvangen zoals beschreven. Ik ben blij en geef Alex een dikke plus! :+1:t2:

Deal met @Flexofiel gedaan, alles top !!

Deal nummer zoveel gedaan met Alex (@Flexofiel), altijd een genoegenā€¦

@hunk @Retep @williams
Hebben jullie toevallig nog contactgegevens van Alex?
Hij is me nog een horloge verschuldigd maar hij laat zich hier precies niet meer zien. Thanksā€¦

Denk dat @EricPP je het beste kan helpen.

1 like

Helaasā€¦

@Pie krijgt ook nog geld van hem. We proberen hem te pakken te krijgen maar dat lukt vooralsnog niet.
In het nieuwe jaar maar een ouderwetse brief proberenā€¦

1 like

Het lijkt mij alsof er toch echt iets aan de hand is, ik ken Alex al heel wat jaartjes en het is voor mij toch altijd 1 van de betrouwbare HF-leden geweest.

Ik wil absoluut niets goedpraten, maar het klinkt niet als de Alex die ik (en velen met mij) ken. Ik hoop echt dat er snel duidelijkheid komt en zaken snel opgelost worden.

1 like

Oh, dat is heel jammer om te horen. Het is Ć©Ć©n van mijn eerste deals hier op het forum, dus ik ken hem niet zoals jullie.

Ik hoop dat we kunnen achterhalen hoe het me Flexofiel gesteld is!

1 like

Is er iemand die hem buiten het forum om kan benaderen of weet wat er aan de hand is?

2 likes

Helaas niet meerā€¦

1 like

Ik had zijn adres maar blijkbaar recent het huis verkocht.