Flieger Friday : the best Fliegers 🛩

de 43mm , voor een avenger een kleintje :grimacing::+1:

Das een mooie Klaas! Hoeveel mm is deze?

1 like

Diameter 44 mm
Hoogte 14,85 mm.
Een heerlijk horloge en wederom, zoals al mijn Hammies, super nauwkeurig zonder COSC certificaat :sunglasses:

1 like

Dagje te laat, maar gisteren zat ie niet om de pols 🤷

16 likes

Ah, deze staat nog op mijn lijstje, hopelijk de eerste aankoop in 2022 :sunglasses:

2 likes

:smiley::ok_hand:
Ook de chrono of de 3-wijzer?

De chrono met blauwe dial, en op leer, eigenlijk dezelfde als de jouwe (als je het niet erg vind) prachtig :yum:

1 like

Haha welnee. Als ik het over moest doen zou ik ook weer deze configuratie nemen. Goede keuze dus :wink:

2 likes

Het is dan wel geen Friday, maar omdat voor de Flieger net een mooi bandje is aangekomen toch maar wat foto’s.

Bob Aviation in blauw alligator (print :grin:) en blauw stiksel, combineert prachtig met Steini’s blauwe wijzers. Alleen zijn die lastig te fotograferen….

Bandje komt hier vandaan, prima webshop, en nog korting ook (voor wie ff inzoomt).

9 likes

5 likes

Geckota pilot watch met Stowa band. Zal wel vloeken in de kerk zijn die combi, maar is de enige band die ik er mooi op vind staan.

9 likes

5 likes

Crosspost…

De Glycine Airman 18 GMT.
Je ziet er nog maar weinig. En met zijn 38mm een prima draagbare Flieger/duiker vanwege de 20 atm.
Een fijne :wave: dag gewenst, hoe dan ook!

10 likes

Hij wil niet meer van mijn pols af :upside_down_face:

10 likes

Crosspost

10 likes

6 likes

Zo ken ik er nog één!

7 likes

11 likes

7 likes

Weer eens uit de kluis gehaald, blijft toch een erg mooi horloge van Nederlandse bodem

8 likes