Flieger Friday : the best Fliegers 🛩 (Deel 1)

Stond wel langs de kant hoor🤗

11 likes

20 likes

6 likes

Ga het nogmaals zeggen, machtig mooie klok!!

2 likes

Ja ik ben er ook echt onwijs blij mee. Zeker nu ik recent nog 3 extra banden heb groeit het horloge nog meer bij mij. Kan er nu ook wat meer van genieten. Vind de originele band mooi maar wel erg duur en zonde om af te dragen. Deze nieuwe banden kosten en fractie van de prijs en de kwaliteit is ook echt bijzonder goed. Draagt stuk zorgelozer.

Deze banden heb ik ook bij binnen gekregen. Eentje die op de originele lijkt een en tactical canvas. Geeft het horloge ook een hele andere uitstraling.

13 likes

Die canvas band zal hem ook goed staan!!

1 like

Ja dat denk ik ook. Die slinger ik er als volgende op.

1 like

15 likes

De lugs zijn ook korter en de case is mooier, waardoor die 16 een stuk draagbaarder is. Alleen vind ik het font minder mooi en de ontbrekende cijfers zijn dan weer jammer. Maar het blijven mooie pilots he :smiley:

Edit: late reactie zie ik, ik zit wat achter in het topic :see_no_evil:

1 like

Je hebt zeker geen flieger meer Jasper :sweat_smile:

2 likes

Nog steeds vrijdag, het kan nog… :blush:

20 likes

Dan doe ik ook nog snel even mee met een foto van begin deze week :+1:

13 likes

Cool ding!

1 like

Oeh wow! Wat een beauty!

Maar hoe kun je met zo’n gevoel voor smaak de kerstboom voor Sinterklaas neerzetten?

1 like

Mannnn wat een lekkere bronzo! En vergelijk het even met die Fliegerchrono van @RLC deze groene rakker is nèt nog mooier qua afmetingen, datum en subcompaxen zijn mooier verdeeld!

1 like

Tnx :grinning::+1:
De boom staat hier al eventjes. Beetje vroeg idd… dat zei ik ook toen ik een week of 3 geleden thuis kwam. Ach het is wel gezellig wat lampjes in huis. :sweat_smile::star_struck:

3 likes

Helaas :see_no_evil:

1 like

Potjandrie :heart_eyes:

Ben ik de eerste vandaag? :thinking::small_airplane:

9 likes

13 likes