Fliers Juweliers (Sluis)

Onlangs bij Fliers Juweliers in Sluis geweest voor een horloge. Een toeristisch dorp wat leuk is om te bezoeken (bij mooi weer). Was er op een zaterdagmiddag met een vriend en ben er erg goed geholpen. Ongeveer een uur binnen geweest en we hebben de volledige aandacht van de verkoper gehad, wat ik persoonlijk fijn vind. Nog wat andere high end horloges in de handen mogen hebben met een kopje koffie erbij.

Ze zitten nu in een verbouwing en krijgen er extra ruimte bij waar de grote merken komen zoals IWC etc.Ze hebben geen webshop. Het is niet centraal in NL maar wel de moeite waard om eens te bezoeken.

Das niet ver van mij vandaan, welke merken voeren ze allemaal Bullit?

Hamilton, TAG Heuer, Longines, Breiling, Montblanc en over iets van 3 weken is het extra stuk geopend met zoals ik al zei IWC en meer echte high-end, maar ook Certina en Tissot.

Het nieuwe stuk wordt echt high-end en het huidige wordt meer Hamilton, Longines, Tissot etc.

Interessant genoeg om eens te passeren, ik zit er maar een 25km vanaf :grinning:

Wat speelruimte in de verkoopprijzen daar, Bullit?

Via chrono24 kwam ik daar terecht. Collectie die er wat langer ligt geven ze korting op. In mijn geval 20 procent korting op een Pan Europ.

Het zou mij verder niet verbazen als er wel wat mogelijk is, zeker nu overigens omdat ze in een verbouwing zitten. Willen ze toch wat sneller afscheid nemen van sommige modellen