Flipper it forward (1e Fiffer: Seiko Turtle)

Krijg ik Saskia er ook bij ?

5 likes

zie je dat ronde ding aan de kast vastzitten op vier uur?

1 like

Hoek van m’n pols is anders voor de foto! Geen last van de kroon gehad hoor!

1 like

Lunes. :cry:

2 likes

Hatse. Gelijk even goed gezet :thumbsup:

En ja dames en heren na een gezellige babbel bij @25tien heb ik de flipperdeflapperklok mee weten te smokkelen naar Den Bosch.
Ga hem eens een week intensief dragen. Will keep you posted.

Flipper uit.:sunglasses:

6 likes

Ik zal vanmiddag op straat eens goed opletten of ik een Turtle voorbij zie zwemmen.

3 likes

Heb je nog zo’n pinnetje liggen? Ik heb nu de FIF Turtle hier en anders wil ik ook best een pinnetje bestellen.
Maar heeft er iemand een link voor me met het juiste pinnetje?

2 likes

:wink: = http://www.ebay.com/itm/2-x-2-5mm-Diameter-Fat-Seiko-Style-22mm-Stainless-Spring-Bars-Free-UK-P-P-/272507629135?

Nope. Volgens mij gaat het om een ander pinnetje :innocent:

Ik heb niets kunnen vinden helaas

1 like

Zijn dat de pinnetjes die in de band zelf moeten?
Lijkt me niet toch?

Het gaat om ;

Lijkt me dat dat andere pinnetjes zijn toch? Ik zal vanavond eens het pinnetje welke aan de andere kant zit eruit halen om eens nader te inspecteren.

Edit: ik heb maar even een mailtje gestuurd naar Seiko Nederland.

Rob heeft die liggen. Ook wel eens nabesteld.

2 likes

Het schijnt niet flipperen te zijn, maar fifferen :wink:

2 likes

Wat kost deze turtle eigenlijk. Vind hem zo ontzettend gaaf met die groene band!

2 likes

Ik denk dat het eigenaarschap van verschillende BHFers deze specifieke Turtle onbetaalbaar zou maken. :sweat_smile:

Bij Monsterwatches kost een SRP777J 325 euro :+1:

3 likes

Even een update: Seiko Nederland zegt dat ik voor dat pinnetje bij een Seiko Dealer moet wezen(eigenlijk vrij logisch maar dacht probeer het is :sweat_smile:).
Monsterwatches heeft nog niet op mijn (FB) bericht gereageerd.
Zou een juwelier die pinnetjes niet gewoon kunnen bestelllen? :thinking:

Dat is wellicht snelste oplossing, wil de fiffer( :joy:) klok namelijk graag in volledige staat doorgeven aan @peaceloveandpitbulls :thumbsup: (en ik wil hem natuurlijk zelf ook even op de stalen band uitproberen :wink: )

3 likes

Zoals beloofd nog even een kort verslag mbt de kortstondige relatie tussen de turtle en mijzelf…

De relatie begon afstandelijk en onpersoonlijk, alsof ik een een dame besteld had uit een catalogus.
Gelukkig was een kleine introductie van @Logie voldoende om het ijs te breken.

Al snel wende we al aan elkaar. We vulde elkaar aan. 'S avonds lag ze stilletjes naast me, de ochtend erop klemde ik haar tegen me aan en had zin om haar de hele dag weer te gebruiken!
Afwassen, stofzuigen en wassen weigerde ze… helaas! Maar de rijd waarnemen deed ze als de beste! Ze zat heerlijk zacht en beweegzaam om m’n pols, ze was er niet weg te slaan.
Het rubber wat ze de hele week droeg was heerlijk zacht en soepel, iets te lang naar mijn ogen voor mijn pols. D’r jarretel… uhhh ik bedoel de metalen keeper gleed iets te veel naar mijn zin, was erg jammer en soms wat irritant!

Ik heb haar de hele week dezelfde kleding aan laten houden, niets geswopt! Dus hoe metaal en de nato’s haar staat durf ik niet te zeggen.

Haar kroon irriteerde me geen enkele keer, terwijl ik daar wel een beetje bang voor was.

De turtle in totaal oogde op de foto’s wat groot, maar zo droeg ze absoluut niet!

Kort samengevat; het was een korte maar intense relatie met een positieve ervaring! Mijn vriendin reageerde niet eens jaloers… dus wat wenst ene man zich dan nog meer?

@marnixmoed bedankt voor de escapade :ok_hand:t3:

Een groot compliment voor je vertrouwen!!!

14 likes

Hahahaha mooi geschreven Johan

1 like

Hij mag ook wel mijn kant op. Maak ik een vergelijkende review met de SKX007.

1 like

Ik las in de begeleidende brief dat jij was uitgesloten!

:wink:

4 likes

Hilarisch review!! :joy:

1 like