Flipper it forward (1e Fiffer: Seiko Turtle)

Mocht t niet lukken met dat pinnetje, geef dan aub even n seintje. Dan neem ik zelf anders ook even contact met Rob op.

1 like

Een vogeltje gaf al t antwoord op het horloge. Prijs vh bandje weet ik niet meer, maar kwam ook van Rob (Monsterwatches) vandaan.

Ze ziet er lekker uit, maar het is wel de allerergste forumslet die we kennen.
Maar goed dat je haar op rubber hebt gebruikt.

7 likes

Rubber was in mijn situatie ook het meest veilig!! :wink:

3 likes

Na een gezellige ontmoeting met Dpvh is de turtle in het Eindhovense aangekomen. Mijn eerste indruk, best een flink horloge maar hij draagt wel lekker. Ik ga hem zeker frequent dragen en een kleine review volgt nog.
Mocht er iemand zich geroepen voelen om na mij de toorts over te nemen dan hoor ik dat graag.

En alvast een dikke pluim voor marnixmoed, leuk initiatief :ok_hand:

4 likes

Als nieuwe tijdelijke eigenaar doe ik even een bandenswapper duit in het Flipper it Forward zakje.

Bandrbands vintage grijsbruin:

Bandrbands tactical grey:

Bandrbands bruin vintage:

En ter afsluiting op het originele rubber:

@marnixmoed bedankt voor het ter beschikking stellen en @Dpvh bedankt voor de gezellige overdacht onder het genot van een biertje en kaasplankje in Oeteldonk!

12 likes

Hey, wat een gave banden! Bedankt voor de aanvulling :slight_smile:

2 likes

Voordat mijn bandenswapper duit in het zakje te letterlijk wordt genomen: Mijn bijdrage betreft alleen de foto’s, die banden zijn tesamen net zo duur als die Turtle :joy:

Ik kijk wel even of ik nog wat leuks heb liggen. :wink:

3 likes

Oei, ging je bijna nat.

2 likes

Haha ja ik werd door @25tien er even op gewezen dat je mijn post als kadootjes kon lezen. In combinatie met de opmerking van @marnixmoed over ‘aanvulling’ leek me wat verduidelijking wel op zijn plaats :laughing:

2 likes

@25tien spelbederver…!

6 likes

Ai, ben ik weer te laat om het als leuke geste van @anon50762135EV te benoemen. :innocent:

2 likes

Bandjes die we mogen genoeg. Niet allemaal 22mm :wink:

4 likes

Nog een aanrader voor mijn Speedmaster. ?

1 like

Die nato’s linksboven. Behalve de donkerblauwe want die is voor @Batossai

Die cognac is ook 20mm maar wel 110/70 lengte. Op je Speedy moet eigenlijk gewoon een olijfgroene Sierra.

8 likes

Een Bandrbands tactical is ook erg tof op een Speedmaster.

6 likes

Ja absoluut. Die ik heb liggen in zwart en grijs zijn helaas 22mm.

Ben absoluut niet van de Nato’s.
Denk aan donkerbruin vintage leer, adviezen blijven welkom.
Maar hier maar even OT blijven. :wink:

Bandrbands Classic vintage chestnut of donkerbruin suede is waanzinnig op een Speedy.

Ja we dwalen af. Foto dan maar?

5 likes

Ik denk dat als we Candide allemaal maar lang genoeg bedanken voor z’n aanvullingen, hij wel overstag gaat

:stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

P.S. Wat een geweldige collectie banden heb je :heart_eyes:

2 likes