Flipper it forward (1e Fiffer: Seiko Turtle)

Oh je doet er ook nog een camera bij?
Wat een gulle jongen is het toch!

4 likes

Dank je wel Candide, nu kunnen de andere leden ook super mooie foto’s gaan maken met de Turtle :wink:

2 likes

4 likes

De eerste band die er bij gaat is de NATO die ik van @Motormuis heb gekregen. Mooie gelegenheid voor wat donkerte in het tentje:

in het licht:

6 likes

Speciaal voor @louis:

8 likes

Schildpaddensoep :fearful:

Kijk maar uit :cop:

3 likes

En een poging tot een @malus65 -je

maar dat kan natuurlijk ook in het donker:

5 likes

Mooi initiatief :slight_smile: hij is heel NL al rondgeweest zo te zien

2 likes

Vergeet de gravering in de caseback er niet mooi op te zetten :thumbsup:

3 likes

Waar is ie nu?
Ik ben inmiddels wel aan de beurt denk ik. En heb weer wat tijd!

2 likes

Hoi Thijs, ik heb hem nog in afwachting van een pinnetje voor de sluiting. Ik zal hem doorsturen zonder bracelet, anders ligt ie wel erg lang stil. PB maar even!

Groeten,

Ide

2 likes

Gelukkig, vreesde even dat ie op marktplaats was beland :wink:

1 like

nou, wel zoiets

welke kleuren nato zaten er bij?

1 like

Oef, ik weet niet wat er allemaal bij zat en was gekomen, maar iig een grijs groene, en zwarte.

En een paar Bandrbands v onze enige echte Candide, toch? :wink:

ah dan is die per ongeluk in een bandenparade verdwenen :scream:

ik zorg voor passende vervanger :blush:

3 likes

Even terug scrollen :stuck_out_tongue_winking_eye: Volgens mij zaten deze er allemaal bij:

9 likes

Hahaha!

Die grijsgroene is echt een topper en zijn bij Rob verkrijgbaar.

Ik heb het hele draadje even doorgenomen (ja, alle 298 berichten) en ik begin ook steeds meer gecharmeerd te raken van dit horloge. Er staat nog een flinke lijst met gegadigden dus als het animo terugkeert wacht ik netjes op mijn beurt natuurlijk, zo niet dan lijkt het me erg leuk om hem van @Thijsie over te mogen nemen.

( Gezien ik geen feedback heb op dit forum of elders ben ik natuurlijk bereid om je mijn NAW te geven en eventueel een onderpand overeen te komen @marnixmoed, dit initiatief is geweldig maar jouw nachtrust is ook belangrijk :wink: )

2 likes

ik heb je telefoonnummer in elk geval al :wink:

2 likes