Flipper it forward (1e Fiffer: Seiko Turtle)

Sta ik niet van te kijken… :wink:

1 like

Thx, maar ik beschouw het horloge als gemeenschappelijk forum goed. Zou het jammer vinden als ie op marktplaats zoek zou raken, maar een onderpand Is niet de bedoeling.

Dat zou zo iets zijn als dat kleine Trevor loon zou vragen voor zn goeie daden :wink:

1 like

Ik voeg mezelf graag toe in de wachtrij (De Meern). Ik heb de Turtle al langer op het oog, maar een tijdje passen zou erg fijn zijn.

1 like

Wordt die online excel lijst nog gebruikt uit deze topic? of hoe werkt dat?

Dat vroeg ik me ook af. Ergens kwam ik een bericht tegen dat dat niet zo was. Maar uiteindelijk heb ik mezelf er maar bij gezet, voor de zekerheid.

Super vet topic en wat een initiatief.
Ik krijg van de week mijn eigen Turtle binnen dus ik hoef niet mee te flipperen.

Maar ik zou graag @lasteraar voordragen om eens een Seiko te gaan dragen… :wink:

3 likes

Dat stadium zijn wel al een tijdje voorbij @ElChueco :wink:
Gelijk de tofste maar geprobeerd.

5 likes

De Turtle is toch nog wat toffer, en dan zeker om te Flipperen. :wink:

Anders draag jij 2 weken mijn nieuwe Turtle straks? Doe ik 2 weken jouw Rolex om… :wink:

ik heb hem van @Dpvh gekregen zonder dat ik me ooit in een excel lijstje heb ingetekend (kende het bestaan er niet van, niet goed gelezen denk ik) en nu weer aan @mafkees doorgezet, ook zonder excel maar gewoon omdat hij op dit topic reageerde :smiley:

ach, hij gaat toch nog het hele land door dus iedereen zal wel aan de beurt komen :wink:

1 like

Denk ik ook. De vraag is alleen of ik me tot dan kan inhouden en niet voor die tijd zelf al een turtle koop… Voorlopig ben ik nog sterk. :grin:

1 like

Ik zou als ik jou was die cola Turtle van @jeroenderee kopen, die prijs is zeer scherp en ik vind persoonlijk die roodzwarte de mooiste Turtle versie

2 likes

Verleidelijk, maar het is nog even te vroeg.

1 like

Ach dan koop je hem vanmiddag toch.

13 likes

Dat moet je dan toch niet openbaar maken :wink:
Nu gaat die commissie alleen maar naar beneden als @jeroenderee slim is…:smirk:

2 likes

Ok maar voor @anon50762135EV heb ik best veel over tussen jou en mij gezegd en gezwegen

2 likes

Uiteraard houden we dit onder ons!

Wat moet je tegenwoordig doen voor een roze perlon dan @Jeroenderee? :joy::joy:

1 like

Sssssssttttttt! @anon50762135EV zou dat OOK stil houden!!!

2 likes

Moest deze eens langs de kanten van Breda / Antwerpen komen wil ik die wel eens rond de pols :grin:

Als je de Turtle bedoelt, die ligt in Tholen (en das vlakbij Breda) :+1:

Zolang de turtle nog niet zijn eigen identiteitsbewijs heeft zal hij de grens niet over mogen ben ik bang!

Voor je het weet wordt je gearresteerd voor illegale reptielenhandel :wink:

4 likes