Flipper it forward (1e Fiffer: Seiko Turtle)

Wat is er naar mij onderweg dan?
Een krijgertje? :wink:

1 like

Haha ik vergiste mij. Hij is onderweg naar jou!

De Turtle is dus onderweg naar R’dam. Ik zal er komende tijd van genieten. Hij gaat ook mee naar de Veluwe, alwaar we over de hei en door 't bos zullen sjokken. Heerlijk.

Ik zal tzt wat foto’s plaatsen. Misschien zelfs een verslag van het uitje … maar dan moet ik wel heel veel inspiratie hebben.

1 like

ken ik ook nog ergens op een lijssie komen? ik woon toevallig op de veluwe en een mooie duikert voor een week zou wel gaaf zijn…

@Thijsie kom er maar in!

Hij is binnen …
Eerste sneak peak :wink:

Er komt een fotoverslag aan, maar geef me even tijd. Het schildpadje gaat niet zo snel, dus duurt even voordat ie wat mee heeft gemaakt.

4 likes

Zit ie nog in de kooi?

1 like

Bakje water en blaadje sla werkt goed voor jullie relatie!! #tip

2 likes

Wordt die doos ook steeds meegeflipperd?

Inmiddels heeft de schildpad de huiskamer bereikt. Ik ben als de dood dat mijn plantjes er aan gaan!

@anon50762135EV, de stalen band zit er bij. Is dat ontbrekende pinnetje boven water? Zo nee, dan hoef ik ook niet te gaan prutsen om die band er op te krijgen.

4 likes

Die moet ik nog altijd krijgen van Rob :no_mouth:

Is het wellicht mogelijk om een concrete lijst te maken die we met ingang van de volgende wissel aanhouden? Dan is er voor iedereen wat meer duidelijkheid. Hierbij kunnen we dan ook rekening houden met geografische ligging voor f2f overdracht.

Goed plan. Ergens hierboven staat een Excel. Misschien kan je die bijwerken met alle gegadigden die zich hebben gemeld.
Zal het proces voor jou niet echt versnellen vrees ik.

Ik bump de excel even zodat leden die hem wellicht nog even willen zich aan kunnen melden in de excel.

1 like

Op smartphone kan ik niveel me de sheet, morge eens op pc proberen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nee! Mijn moeder gaat niet automatisch mee naar ieder adres :wink:

Indien je die behoefte nu nog hebt kunnen we haar telefoonnummer via PB uitwisselen…

2 likes

Eerder deze week was het dan zover. @anon50762135EV had de Turtle naar mij opgestuurd en een track en trace code opgestuurd. Er moest getekend worden voor ontvangst. De schildpad zou en tussen 16u en 18u zijn. Om 15u echter kreeg ik bericht dat pakje bij buren was afgeleverd. Blijft toch vreemd. Dit was de ‘handtekening’ die de bezorger had gefabriceerd. Ik wist in ieder geval waar ik zijn moest.

Eenmaal thuis had mijn vrouw het pakje al gehaald. En ik was natuurlijk reuze nieuwsgierig. Ik ben eigenlijk helemaal niet zo enthousiast van duikers. En de Turtle vind ik obv foto’s maar een lelijk ding. Daarbij ook nog eens mijn kleine pols (16,5cm). Ik was benieuwd hoe het zou staan. Ik vond het leuk om een horloge te proberen wat anders is dan waar mijn interesse normaal gesproken naar uit gaat.

Uitpakken dan maar!


Een hele serie bandjes zit er bij. Een aantal Nato’s, de stalen band en een rubberband. Candide had het horloge op het ‘mooiste’ bandje in de doos gestopt. Maar goed, mijn dochter vond dat bandje prachtig!

Daarna snel zelf het horloge geprobeerd. En ik was echt positief verrast! Wat een mooi horloge. Een mooie wijzerplaat met opgelegde indices/lumedots. Die dots zijn mooi omcirkeld. De wijzers zijn wat groot, maar dat hoort bij het type horloge en staat 'm goed. Ook de kastvorm, waarvan ik dacht dat ik het niks zou vinden, vind ik op de pols erg mooi. Door de ronding lijkt het horloge wat kleiner denk ik. Het misstaat in ieder geval niet op mijn pols.
En die lume! Wow. Een seiko5 is er echt niks bij.

Vandaag mocht het horloge mee naar kantoor. Zo op vrijdag kan dat wel. Eerst het horloge op zijn rubber band gezet. Staat hem goed en draagt enorm comfortabel. Het ritje naar kantoor duurde wel lang, met een turtle gaat alles wat langzamer. Op kantoor zelf heeft de schildpad genoten van het uitzicht.

Meer volgt komende dagen!

16 likes

Geweldig om de ervaring te lezen hoe n type horloge die normaal gesproken niet iemands stijl is, toch n positieve indruk kan achterlaten.

Een reden waarom waarom fifferen bestaat :blush:

5 likes

Echt heel leuk inderdaad. Top dat je ons de mogelijkheid geeft.
Op basis van deze turtle :turtle: zit ik er aan te denken om een skx009 aan te schaffen. Ik houd wel van een pepsi bezel! Maar ik heb dat horloge nooit in het echt gezien. Iemand in buurt van R’dam waarbij ik even kan kijken? Of weet iemand een juwelier hier waar ze de SKX hebben liggen?

2 likes

Of kan ik doorflipperen naar iemand met een SKX009? Wie biedt?

Edit: doorfifferen natuurlijk

1 like