Flipper it forward (1e Fiffer: Seiko Turtle)

Leuk contrast tussen al die vintage horloges.

1 like

Vandaag de Seiko mogen ontvangen van @dins1, waarvoor dank!
Ook uiteraard dank aan @marnixmoed, wat een top initiatief.

Eerste indruk is dat hij ondanks de grote prima draagt.
Uitgebreider verslag volgt na wat langere draagtijd :slight_smile:
Voor nu heel blij mee!

7 likes

Hoe is de ‘patina’ van dit horloge zo ondertussen?:nerd_face:

Nu ruim 1 week in bezit en hij mag door naar de volgende.
@marijnr, wil je mij een pb sturen zodat we een afspraak kunnen maken?

Verslag volgt deze week :slight_smile:

1 like

Done

Ik zou graag door middel van dit top initiatief voor het eerst een Seiko duiker om mijn pols proberen. Zijn er dingen die ik moet doen of laten om ook in het lijstje te mogen? :grinning:

1 like

Afwachten tot Marijnr hem beu is, en dan zal hij wel contact met je opnemen :slight_smile:

1 like

Ook @ThomThom wilde eerst noch.

2 likes

Klopt inderdaad.
Maar dan kan jij de turtle na mij krijgen :+1:

2 likes

Dus de wachtlijst is nu:

@marijnr
@ThomThom
@whyking

1 like

Altijd even de voorwaarden checken bij @logie via PB

Voorwaarden zijn simpel.
Even maten van je vrouw sturen, afhankelijk van je bericht worden de vervolgstappen bepaald.

9 likes

Dank je @ruudvv en @marnixmoed!

3 likes

Afgelopen zaterdag de turtle doorgestuurd naar Marijn.

Vandaag even mijn bescheiden mening.

Horloge ontvangen in de volgens mij inmiddels welbekende grote doos. Angst sloeg direct even toe… wat voor klatser zou hier uitkomen…
Alles snel opengemaakt en de turtle direct om de pols gedaan, gelukkig dat valt mee.
Prima te dragen (polsmaat +/- 18cm), mede dankzij de al eerder besproken kast vorm.

Kastafwerking is meer dan prima. Lume is perfect. Dial strak. Bezel actie goed.:+1:

Wat ik heel graag wilde proberen is hij de turtle omgaat met allerlei diverse NATO’s.
Gezien de kleurstelling kan hij veel kleur combi’s hebben en draagt hij erg lekker op een NATO.

Komt hij op de wishlist? Ja! Wacht misschien toch niet…
Vanwaar de twijfel…ondanks dat ik in eerste instantie de maat prima vond begon ik me toch naar enkele dagen te storen aan de grootte.
Ondanks dat hij prima draagt blijf hij voor mijn polsen flink, uiteraard is dit een kwestie van smaak.

Rest mij nog 3 zaken; dank voor het opsturen @dins1, uiteraard dank aan @marnixmoed en @marijnr veel draagplezier!

7 likes

Heel tof dat je er een oranje NATO bij hebt gedaan Ruud! Voor nu probeer ik 'm nog even op staal. Wat een toffe klok!

1 like

Als een dag een oranje nato had gekunnen was het vandaag wel :wink:

Dit weekend als het goed is een lekker zonnetje, herkansing!

Op nato draagt een turtle gewoon te hoog is mijn bescheiden mening. 2 piece nato is anders.

Ik vond hem op rubber verreweg het beste

Vond ik ook, al vond ik die keepers wel behoorlijk storend :grin:

1 like

Mijn Turtle onlangs verkocht. Nu spijt. :pensive::pensive::pensive: