Flipper it forward (1e Fiffer: Seiko Turtle)

De plechtige belofte em niet door te verkopen :wink: en de transportkosten naar de volgende op je te nemen. Dat kan per post zijn of gezellig samen koppie koffie.
En natuurlijk je bevindingen hier te delen.

Wat mij betreft geen probleem om een Fiffer meermaals binnen te krijgen.

Ik ga over 2 weken op vakantie en het ziet er naar uit dat mn vakantie horloge niet op tijd binnen kan zijn.

Het lijkt me een leuk om Fiffer mee te nemen. Is er in de tussentijd iemand die em nog een kleine 2 weekjes op visite wilt?
Iemand misschien in de buurt van Den Haag of Rotterdam?

2 likes

Niet in Rotterdam maar wil wel twee weekjes oppassen, het zou in iedergeval per post moeten.

1 like

Dat stel ik voor hem morgen naar @stijn306 te sturen met de voorwaarde dat stijn zorgt dat de FiF optijd bij @marnixmoed zal zijn voor de trip naar “China” toch?!

1 like

Ik hoef ‘m (voorlopig) nog niet te ontvangen. Maar dat was meer een antwoord op je mention daarvoor of ik ‘m al heb gehad.

2 likes

Hij mag sowieso naar de volgende

Ik ben aan t oveverwegeb om ter plekke een nieuwe Fiffer te gaan zoeken.

2 likes

Komt goed. Je staat op de lijst.

Al een idee welke? :thinking:

1 like

Ehm mag ik ook op “de lijst”? :blush:

1 like

Nop, geen idee.

1 like

Wat mij betreft wel.

Hi Richz en Marnix ik heb er ook geen problemen mee om hem na een daar dagen al door te sturen hoor, als je hem dan mee kunt nemen op vakantie. Het lijkt me gewoon leuk om hem een keer te ervaren en met mijn sumo te vergelijken:slight_smile:

1 like

Dat hoeft dus niet. :slight_smile:

Hier kunnen we niets mee Wing, :wink:

Oeps. Scherm Was nat en dan krijg je dat soort rare di ng en net als nu…

Bedoelde natuurlijk overwegen.

1 like

Na 2 keer de postbode te hebben gemist, heb ik hem nu officieel ontvangen! Ben zeer benieuwd.

2 likes

7 likes

Zit er tegenwoordig 2 horloges in het pakket? :astonished:

3 likes

De sumo is van mij, wel een hele rits bandjes :slight_smile:

2 likes