Flipper it forward (1e Fiffer: Seiko Turtle)

En een Chupa Chups! Die zat er niet bij toen ik hem kreeg :thinking:

Veel plezier ermee!

3 likes

Ben benieuwd naar je ervaringen en vergelijking met de sumo.

@marnixmoed heb je de FiF eigenlijk al eens terug gehad sinds die voor het eerst weg ging in oktober 2016?

Nop. Alleen 1x teruggezien tijdens mini meet. Hoezo?

1 like

Was gewoon benieuwd hoor haha.
Toch wel gek idee eigenlijk. Je koopt een nieuw horloge en dan is die gewoon 2 jaar weg eigenlijk.

Denk dat het voor mij tijd wordt de film eens te gaan kijken!

1 like

Hi Marnix super bedankt voor het lenen! Ondanks dat ik de turtle al vaak heb gezien had ik hem nog nooit gedragen. Het is echt een heel leuk horloge voor de prijs. Moet ik hem hierna naar jou sturen of naar de volgende? Ik dacht dat @Leim zich als volgende had opgegeven.

1 like

Mag ik mij op de lijst bijvoegen? Ben ook al een tijd nieuwsgierig naar de Turtle…

1 like

Ik vind het een mooie film en de moeite waard om es gezien te hebben.

2 likes

Graag gedaan. Hoe vond je em trouwens tov de sumo?

Ik ga kijken of ik een fiffer broertje of zusje voor Turtle kan vinden. Dus hij mag wat mij betreft langer bij jou blijven of door naar de volgende.

Zo lang je plechtig beloofd er goed op te passen en em niet verpatst, mag je er wat mij betreft op.

Volgens mij ziet het lijstje er momenteel als volgt uit

Nu @stijn306
@Leim
@Sirlatete
@Spierbundel
@Jaroen
@Galf

3 likes

Naar wat ik ervan begrijp zou er niets aan de hand moeten zijn zolang ik me aan de “spelregels” hou. Modden was ik niet van plan dus na max 2 weken gaat ie of naar de volgende of retour eigenaar. Dus graag… Erg leuk initiatief dt!

3 likes

En er komt mogelijk nog een Fiffer (stem maar op de alpinist :angel:)

1 like

Die post heb ik gezien en ik zou dan gaan voor de Seagull 1963 of de SARY085 (beide underdogs). En wel hierom: de Alpinist ligt al op me te wachten (presentje van mijn vrouw voor mijn verjaardag, alleen nog even geduld).

2 likes

Ik meld me graag als volgende, stuur me maar een berichtje als je zover bent!

1 like

Alpinist is supergoed idee!
Seagull ’ 63 ook trouwens; ik ben benieuwd! :smiley:

3 likes

Volgens mij ziet het lijstje er momenteel als volgt uit

Nu @stijn306
@Leim
@Sirlatete
@Spierbundel
@Jaroen
@Galf
@Leim

2 likes

Mozes kriebel……!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Net om de pols en hij is veel leuker dan ik dacht.
Oftewel, de Fif, de forumsl*t is net bezorgd.

Bedankt @stijn306 voor het verzenden en uiteraard ook een hele grote diepe buiging en dank voor @marnixmoed

Vanavond maar eens rustig bekijken anders worden mijn arbeids-vitaminen nu teveel verstoord….
Trouwens, alleen al voor het uitpakken moet je hieraan meedoen!

Excuus voor de slechte (enthousiaste) foto’s, de Speedy is even van de pols verbannen…

5 likes

Veel plezier met de turtle! Ik moest ook lachen om de doos en inpakmaterialen haha

2 likes

Je bent je lolly en pepermuntje vergeten

1 like