Fortis flieger limited edition de HFversie

Hierbij bied ik mijn zeer zeldzame Fortis aan. Deze is in 2005 uitgekomen na een inkoopactie.
Behalve een lichte kras op het glas, die er na de 1e dag dragen op is gekomen, is het horloge in uitzonderlijk goede staat.
Ik heb het horloge gekocht bij Niglo’s watches voor €650 dit jaar. Vanwege de lichte kras haal ik daar €50 vanaf. De prijs is dus €600. Het betreft nr twee van de vijfentwintig stuks. De glasbodem en de rode secondewijzer maken dit horloge een absolute blikvanger voor de Fortis fans. Een zelfde horloge ga je zeker niet tegenkomen.
De reden dat ik hem wil verkopen is dat ik een sucker ben voor duikhorloges. Met name Seiko…
Om die reden krijgt hij geen draagtijd.

Ik ruil graag voor cash, iets anders mag maar ik ben zeer kritisch. Aan bij betaling heb ik geen interesse.

Te koop

Merk en model:Fortis Referentie 595.10.46.1 uurwerk ETA2824-2. Glasbodem is ook een extraatje.
Diameter: 40 mm
Leeftijd: 2005
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: dit jaar
Factuur en/of certificaat: full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: alles en een extra doos van Niglo’s watches
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk.
Kosten verzenden voor de koper
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed, behalve licht krasje op het glas.
Soort uurwerk en kaliber: eta 2824-2 en geserviced door Niglo’s watches bij verkoop dit jaar.
€650

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

10 likes

Upperdepup. Absoluut een aanrader voor de Fortis fan.
Ruil met een gesloten beurs is mogelijk.
Seiko, citizen en gps horloge mogelijk

1 like

Een upje voor deze limited

3 likes

Een goedemorgen.
Upje op deze zonnige dag.