Fortis only

Heel mooi horloge, hoe draagt hij met 44mm?

Thanks!

De kast is 42. Draagt als een 42. De bezel is 44. Maar daar merk je niets van. Ik heb ook niet zo’n brede pols. En doordat deze titanium is draagt het ook erg licht.

Terras is hier nog niet open, dus eerst maar koffie…
De groeten van zijn verre neef, nu ook op staal…

11 likes

Wat kost een service bij Fortis en wat wordt er allemaal voor gedaan?

Super !

1 like

Ik heb het in Duitsland bij Kunke laten doen. Destijds het enige Fortis service center in de buurt. Voor alleen al het uurwerk was ik €386,-ex btw kwijt. Ook werd er beweerd dat ik een nieuwe kroon en pushers nodig had. Al met al een serieuze rekening. Nu is er sinds kort ook een service center in NL. Ik zou als ik jou was daar een offerte aanvragen. Uiteindelijk is het uurwerk volgens mij door iedere horlogemaker te laten servicen, maar als er echt onderdelen nodig zijn kun je het beste bij een service center terecht…

1 like

Begreep dat ze volgens nog steeds alles naar Kunke sturen vanuit Fortis Nederland. Begreep van een andere horlogemaker dat onderdelen wel gewoon te bestellen zijn bij Fortis.

Voorheen was Brans het officiële Service Centre voor Nederland. Vanaf 2021is het overgegaan naar Kunke Duitsland. De officiële Fortis Dealer in Nederland (=van Hooff Deurne), zal ook de service/garantie aanvragen doorzetten naar Kunke. Fortis Zwitserland verwijst NL/BE (gecertificeerde)horlogemakers door naar Kunke mbt het verkrijgen van onderdelen.

2 likes

Dank!

19 likes

De AR coating is echt de beste in zijn soort ! Superfoto!

2 likes

28 likes

Prachtige foto!

2 likes
2 likes

Heb je deze óók nieuw? :heart_eyes:

Wat een gave.

2 likes

NA. Hier op forum gescoord. Fortis Cosmonauts

7 likes

Welcome to the darkside!
Nummer 2 in korte tijd :slight_smile:

16 likes

9 likes

Thanks! deze kwam voorbij in de Fortis groep, ik kon mijn hebberigheid niet weerstaan…

2 likes