Fortis Spacematic Day Date Automatic

Wegens te weinig polstijd te koop: Fortis Spacematic Day Date automatic

Fantastisch mooi gesatineerd Fortis Spacematic horloge met een zeer opvallende oranje secondewijzer. Omdat ik de originele band niet super vond, heb ik er een nieuwe Performance Leather strap van Fortis bijgekocht en die zit er ook op. De originele band komt natuurlijk mee. Was superblij met mijn aanschaf destijds, echter krijgt het horloge geen polstijd meer door aanwezigheid andere horloges.

Merk en model: Fortis spacematic automatic
Diameter: 40mm
Leeftijd: Onbekend – rond 2010
Papieren, doos en eventuele accessoires: doos (verweerd, zie foto’s)

Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): erg goede staat. Lijkt klein stofje onder de wijzerplaat, niet te zien op de foto’s, maar wil het wel gezegd hebben. Verder geen krassen. Loopt goed. Laatste onderhoud onbekend
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2836-2
Vraagprijs: €600 inclusief verzenden

Geen ruil, ik probeer fondsen te verzamelen voor een nieuwe aanschaf

Hierna volgt een aantal recente door mij gemaakte foto’s van het daadwerkelijke object. Helaas ben ik geen goede fotograaf, dus mocht u meer foto’s / andere foto’s willen zien, stuurt u mij dan een berichtje.

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

7 likes

Zondags up met twee extra foto’s.en ophalen en/of bekijken kan natuurlijk altijd.
Voor de duidelijkheid, gaatt dus om type 623.22.158.1

5 likes

Midweekse up. Gave Fortis Spacematic voor de liefhebber.

2 likes

Upje. En een net bod wordt altijd overwogen.

Up en omlaag in prijs: €500,- voor een mooi gesatineerd horloge met nieuwe Fortis band en ook de originele er bij.

1 like