dutchguy2

(tu) Super snelle afhandeling en verzending!..Top!!

Groet, Justin :)-D

Helemaal mee eens! (tu)

Horloge geruild met Jos. Vriendelijk, alles als omschreven, en flexibel. Echt een aanrader.

Heb een horloge gekocht van @dutchguy2. In eerste instantie top communicatie, snel tot een deal gekomen en ging alles vlot. Toen het horloge aan kwam bleek er op de bezel een drukke te zitten, klein, maar stond niet in de omschrijving. Wel dat het horloge niet als nieuw was, maargoed. Op de foto’s was dit ook zeker nog niet het geval. Na goede communicatie is dit opgelost. Zou dus ook zeker in de toekomst nog een deal maken met Jos! Jos bedankt!

Prima communicatie, snelle afhandeling. Aanrader.

gr, HJR

Horloge verkocht aan @dutchguy2 goede communicatie en betaling netjes geregeld

Vandaag binnen het uur na het plaatsen van de advertentie m’n Seiko Presage Blue Moon verkocht aan @dutchguy2

Vlotte communicatie, geen gezeur om de prijs, bedrag snel ontvangen, zeer netjes allemaal.

:star::star::star::star::star:

Prima goed contact. Helemaal top

Recent een horloge gekocht van hem, en ik heb niet veel te zeggen wat niet al gezcht is haha!
Hartstikke snel antwoord, recht tot het punt en heel vriendelijk!
Transactie ging ook super vlot en zonder enkele problemen.

Ik kan hem alleen maar aanraden! :star::star::star::star::star:

Horloge gekocht van Jos @dutchguy2. Mooie deal gemaakt en horloge precies zoals beschreven in de advertentie. Nog enige spanning met de bezorging bij DHL, maar uiteindelijk goed gekomen :+1:.

Hoewel ik hem graag had ontmoet om het verhaal achter mijn gekochte Damasko te horen werd het door omstandigheden verzenden. Dat was snel en vlekkeloos. En hoorde het verhaal alsnog via de PM :wink: