RKJ

Geweldig horlogedeal gehad met @RKJ. We zaten helemaal op dezelfde golflengte.

Geen gesteggel over geld en als ik met de fiets was gekomen zat ik vanavond nog steeds in zijn achtertuin. :beers:

Aanrader!

2 likes

Was gezellig man! Op naar de volgende borrel😎

2 likes

Vandaag een DD overgenomen van @RKJ, prettige ervaring.
Beschrijving klopte 100%, vlotte afhandeling …een aanrader.

1 like

Vanavond een prachtig horloge overgedragen aan @RKJ
Korte maar gezellige babbel gehad in de omgeving van Apeldoorn. Een echte liefhebber !

Zeker een aanrader!

2 likes

Vanochtend een Tudor BB overgenomen.

Super ervaring:

  • Snel antwoord
  • Duidelijke communicatie

Gewoon een prima kerel!

1 like

Een horloge gekocht van een van de forum tukkers @RKJ.
Ongekend snelle deal en dito afhandeling.
Kan hem dan ook aanraden om HF zaken mee te doen.

Daarnaast is de beste man ook nog eens goed in het organiseren van meetings. Wat een gast!

1 like

Ik heb een band overgenomen van Rick aka @RKJ. No nonsense, helder, duidelijk en snelle verzending: helemaal prima!

1 like

Horloge ruildeal gedaan met @RKJ en dat ging zoals het hoort, duidelijke communicatie, snelle deal en de staat van het te ruilen horloge was zoals omschreven. Lekker gebabbeld over de hobby, dus een aanrader wat mij betreft!
:star::star::star::star::star:

1 like

Vandaag mooie Omega Seamaster gekocht van @RKJ. Snelle deal, goeie communicatie en dito afhandeling. Een echte aanrader om HF zaken mee te doen. Mijn eerste mooie klokje.

Txs RKJ

2 likes

Gisteren een prachtig horloge van Rick overgenomen. Fijne communicatie, eerlijke prijs, alles precies zoals beschreven. En niet onbelangrijk, 1,5 uur lekker geouwehoerd over horloges onder t genot van een (0.0) pilsje.

Sympathieke en gezellige vent, dus altijd aan te bevelen!!

@RKJ , dank!

1 like

Van de week een Swiss Kubik van @RKJ overgenomen.

Fijne kerel om iets van te kopen, nette prijs, beleefde communicatie en verzending snel geregeld.

De Swiss Kubik is intussen in de eindeloze limbo van PostNL nog niet gesorteerde pakketten beland, maar die komt uiteindelijk vast wel terecht.

1 like

Wederom een mooie en gezellige deal met @RKJ gemaakt. 5 out of 5 :star:

1 like

Zeer fraaie Ranger overgenomen van @RKJ. Makkelijk in het afspreken, locatie snel gekozen, en perfecte afhandeling.

10/10 zeggen we dan!

1 like

Vandaag een schitterend horloge overgenomen van @RKJ .

Snelle reactie op berichten, heldere communicatie, duidelijke foto’s en onder het genot van een bakkie het horloge (inclusief toebehoren) overgedragen gekregen. Bedankt, het was even een reis maar zeker de moeite waard! :+1: