TagEd

E. heeft van mij een bandje overgenomen.

Zeer vlot en aangenaam contact. De betaling was eveneens zeer snel in orde!

Mijn ervaring met E. was zeer fijn! Een echte aanrader voor wie in vertrouwen wil kopen of verkopen. (tu)

Bedankt nogmaals!

Graag tot een volgende keer! :slight_smile:

Groet, Glenn

DS van Edwin overgenomen. Prettig verlopen transactie , zeer vlotte verzending en een prachtig horloge erbij.

Een echte aanrader dus. (tu)

Mooie nette SNZF17J mod overgenomen van Edwin.
Goede vlotte communicatie, snel verzonden, aanrader om zaken mee te doen !

1 like

Een Certina DS Tradition overgenomen van @TagEd.
Prima deal, horloge in hele mooie conditie, prima verpakt en vlotte afhandeling. Kortom; aanrader :+1:

1 like

BFK overgenomen van Edwin @TagEd. Zeer prettige en correcte transactie, duidelijke communicatie, snelle verzending en bomvrije verpakking.
Bedankt Edwin, ben er blij mee!

1 like

Net de Seiko Sawtooth overgenomen van Edwin. Hij was zo aardig om naar mij toe te komen. Wegens de gemeenteraad had ik wat weinig tijd maar dit was perfect zo. Nog even wat Aramar prototypes aan Edwin laten zien. Was een erg prettige ervaring. De Seiko is bijna nieuw. En de reviews kloppen, de lume is volgens mij echt nucleair. Al met al een top deal waar ik erg blij mee ben!

1 like

Vandaag een mooie deal gemaakt met Edwin. @TagEd
Hij kwam naar mij toe (heel attent!) en hebben samen gezellig gekletst over onze hobby en bij de plaatselijke Sushi-tent koffie gedronken (what else bij een Sushi-tent :laughing:).

Het horloge was precies zoals omschreven. Het is goed zaken doen met Edwin en kan hem van harte aanbevelen. :+1:

2 likes

Van Edwin zijn Sumo overgenomen, prettige deal, goed verpakt, snel verzonden en exact zoals verwacht/beschreven. Graag tot nog eens @TagEd :+1:

2 likes

Ook ik heb deze week een deal gesloten met Edwin, een zoals het hoort op een forum als deze. Niets op of aan te merken.

Snelle vriendelijke reacties, snelle verzending, stevig ingepakt en precies zoals beschreven.

Altijd prettig om een volgend vertrouwd lid toe te voegen aan het netwerk van wie je klakkeloos iets kunt overnemen.

Dank!

1 like

Afgelopen week een Diesel DZ-4033 overgenomen van Edwin aka @TagEd voor een leuke prijs, duidelijke communicatie, en snelle verzending :ok_hand:
Het horloge was precies zoals omschreven :smile: . Het is prettig zaken doen met Edwin aka @TagEd en kan hem dan ook van harte aanbevelen.
Wederom bedankt en wellicht tot de volgende keer :handshake:

1 like

Nu pas trust level 2, dus kon helaas niet eerder…maar: Beter laat dan nooit!

Horloge overgenomen voor een prikkie en uitstekende staat. Hartelijk dank!

1 like

Heb een horloge overgenomen van @TagEd. Super vriendelijk en de afhandeling was dezelfde dag nog. Zeker een aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Horloge verkocht aan Edwin @TagEd. Aardige kerel, leuk gesprek gehad over horloges, en mooie deal. Veel plezier met de skwaalee!

2 likes

Vlotte deal gemaakt met @TagEd snel in huis en zoals beschreven. Prima dus :+1:

1 like

Leuke deal met @TagEd gehad. Oorspronkelijk gepland voor een fysieke overdracht, maar doordat ik griep kreeg kon dit helaas niet doorgaan. Hij kwam mij ongevraagd tegemoet!

Graag tot de volgende keer!

1 like

Vandaag een prachtige Tissot PRS 516 overgenomen van @TagEd (Edwin). Het contact via het forum verliep heel snel en soepel en Edwin was zelfs zo aardig om al de volgende dag langs te komen met het horloge. Erg leuk gesprek gehad dat zo nog de hele middag had kunnen duren. Over het horloge zelf niets dan lof, aan alles blijkt dat er heel zuinig mee is omgegaan.

Niet alleen een goede deal, maar ook een erg leuk contact erbij. Ik ben blij en kan Edwin alleen maar van harte aanbevelen. Ik zou blind weer een horloge van hem overnemen. Dankjewel Edwin en graag tot een volgende keer!

1 like