Forumlid TheWolf (tu)

Vandaag een prachtig horloge van Thewolf overgenomen, helemaal zoals geadverteerd.
Ondanks dat ik door file meer dan een uur te laat was en dat hij een afspraak had, toch op me blijven wachten.
En als klap op de vuurpijl kreeg ik er nog een extra bandje en wat polywatch bij.
Dikke aanrader!

Horloge aan @anon48385240EV verkocht. Hele goede deal, prettige communicatie en fijne kerel.

Alweer een horloge gekocht van TheWolf, deze keer met verzenden. Wederom alles prima in orde!

Vandaag een heel mooie en leuke ruildeal gedaan met @anon48385240EV :ok_hand:

Geniet van de IWC - ik ga alvast enorm genieten van die prachtige TH Monaco :heart_eyes:

2 likes

Zeer leuke ruildeal gemaakt met @anon48385240EV, blijft een echte aanrader!

Watch rolls overgenomen van TheWolf, goede communicatie
snel geleverd en netjes verpakt alles prima in orde een aanrader :+1::+1:

Vandaag twee mooie horloges overgedragen aan Freek aka @anon48385240EV. Vooral het afscheid van de Speedy panda viel zwaar …

Maar het verkoop- en overdrachttraject verliep erg soepel en plezierig. Aanrader dus!

Leuke ruil gedaan met @anon48385240EV. Snelle en duidelijke berichten en een leuk ontvangst.

Graag tot de volgende keer!

1 like

Super deal gedaan met Freek aka @anon48385240EV ! Jammer dat we niet wat meer tijd hadden, want we deelden meer dan 1 hobby, zo bleek! :smile:

De deal zelf verliep ontzettend vlot en het verkregen horloge correspondeerde volledig met de beschrijving. Ik kan deze verkoper ten zeerste aanraden!

2 likes

Leuke ruil gedaan met @anon48385240EV (Freek). Goede communicatie en leuke face to face overdracht. Horloge is precies als omschreven.

Graag nogmaals!

2 likes

Ook hier weer een uitstekende (ruil)ervaring met @anon48385240EV

Snel, betrouwbaar en voorzien van een authentieke eigen smaak. Koopt wat hij mooi vindt zonder zich aan te passen aan de mainstream. Topper :+1:

2 likes

Deal gesloten met Freek.
Zeer duidelijke communicatie, snel en betrouwbaar.
Ik kan freek alleen maar aanraden en zou opnieuw met hem kopen/verkopen.
:+1::muscle:

2 likes

Thewolf is zoals iedereen in het topic al aangeeft een zeer prettig persoon om zaken mee te doen. Komt afspraken na, duidelijk in communicatie en ook nog eens een bijzonder prettig persoon.

Bedankt en tot de volgende keer!

1 like

Onlangs een klokje aan verkocht. Prettig zaken doen, uitermate correct.
The Wolf is aan te bevelen!!!

1 like

Opnieuw een leuke deal gedaan met @anon48385240EV, en ik ben zoals gewoonlijk alweer met dezelfde professionaliteit en vriendelijkheid geholpen geweest.

Bedankt, Freek! Nu is mijn Super Connie compleet :slight_smile:

1 like

Opnieuw mooie ruil gedaan met @anon48385240EV (Freek). Goede communicatie vooraf en face to face overdracht onder het genot van een kopje koffie en horlogeverhalen!

Graag nogmaals!

2 likes

Een hele mooi ruildeal kunnen doen met @TheWolf. Is snel, volledig en zeer sympathiek in de communicatie en we kwamen snel tot overeenstemming. Het aangeboden horloge voldeed ruimschoots aan de verwachtingen! Zou zonder enige twijfel opnieuw zaken met hem doen. Een aanrader!

2 likes

Wederom zeer prettig zaken gedaan met @anon48385240EV!
Alles was weer erg vlot en zoals afgesproken.
Inmiddels kunnen we “blind” zaken doen met elkaar, fijn!

De overdracht was weer plezierig. Zijn AP chrono kunnen omdoen was ook genieten :yum:.

Tot snel weer!

2 likes

Ook nog maar even in het juiste topic. :wink:

Hier ook fijn, snel en vriendelijk zaken gedaan met @anon48385240EV altijd weer fijn om met een betrouwbaar medelid in zee te gaan.
Nogmaals bedankt Freek en wellicht tot een volgende transactie. :wink:

2 likes

Ook hier een zeer positieve ervaring met Freek!
Op zoek naar een SMPc toch Freek een berichtje gestuurd ook al was de zijn teruggetrokken. Na hem eerst te willen houden toch de dag erna bericht ontvangen dat hij wel weg mocht.
Heeft hem even voor me vast gehouden en vervolgens super verpakt verzonden en alles meer dan in orde! Zeker tot een volgende keer @anon48385240EV !

2 likes