Foto's nieuwe aanwinst +horloge gerelateerde aanwinsten

Bij deze dan eindelijk mijn eigen foto’s van mijn GMT II, mijn BOND NATO en mijn Scatola Del Tempo opbergdoos:

BOND NATO op mijn Fortis:

Scatola Del Tempo opbergdoos:

en tot slot mijn GMT II:

Groet,

Geert T.

mooi opbergsysteem,wilde ik ook nog een topic over beginnen ,hoe beveilegen jullie de horloge’s ,liggen ze in de kuis,of een kluis bij de bank of denken de meeste een inbraak overkomt mij niet ?

Hoi Geert,

N mooie verzameling. Ook n mooi compact sys. om je verzameling in op te bergen.
De Fortis is n mooie klok, alleen die band… ik vindt het geen combinatie. Maar dit is persoonlijk natuurlijk. Werd i gevraagd… nee.

De 6e foto van boven Foto / doos / 2 klokken / de rechter met 1 wijzer, ik weet niet of dit n speciale naam heeft, is erg mooi. Welk merk / type is dit?

Je mag best trots zijn op zo’n mooie verzameling.

Ieder z’n smaak, de Nato bond vind ik leuk, de Fortis vind ik mooi, maar de combinatie van bond nato en Fortis vind ik niet mooi… Opbergdozen vind ik wel mooi, en GMTII vind ik gewoon prachtig… Overweeg je om er ook nog anders gekleurde inleg voor de lunette bij te kopen (pepsi of zwart?)

Echt kwijlen Geert. Die Rolex is helemaal top, klasseklok. Ook een hele mooie opbergdoos uiteraard.

Dank voor de lovende woorden.

@ Tony: dat is een Meistersinger. Zoals we dit jaar een model van Fortis voor de limited editie van dit forum gebruiken, was het vorig jaar de Meistersinger. De belangrijkste verandering daarvan was dat de kast 180 graden gedraaid werd, waardoor de kroon aan de linkerkant kwam te zitten. (het was zelfs zo’n belangrijke verandering dat Meistersinger na onze limited, zelf het model op deze manier in productie nam dankzij een Juwelier uit Den Haag volgens Meistersinger…)

@ Highstreet: ik weet nog niet precies of ik een andere inleg ga kopen. Dat zie ik in de loop van de tijd wel.

Groet,

Geert T.

Op www.r-l-x.de zie ik de originele Rolex inleg voor een paar tientjes voorbij komen. Toevallig biedt 16610 LV daar nu een blauw-rood en een zwarte inleg aan, allebei voor 45 euro. dan heb je de set compleet Geert!!! :slight_smile:

Update: de pepsi heeft hij al verkocht, maar de zwarte is nog te koop… :wink:

Prachtige aanwinsten Geert! Mooi ook zo’n reis doos!

Heel mooi zeg, maar Scatola del Tempo, is dat niet reteduur? …

Dat zou kunnen maar zoals je kunt zien bewaard hij z’n limiteds er in dus dat mag ook wel :smiley: Straks nog een Fortis er bij… prachtig.

Die Fortis komt er inderdaad bij :smiley: Jaap-Wim, Scatola Del Tempo is inderdaad reteduur, maar zoals sommigen onder ons weleens een gelukje hebben op de rommelmarkt (ik noem geen namen), hebben anderen die weleens op Ebay :D. Ik moet overigens erbij zeggen dat alle credits toekomen aan Hein, hij had hem in eerste instantie gekocht maar toen hij er één vond waar acht horloges in konden kocht hij die en nam ik deze van hem over. Ik ben overigens nog op zoek naar een doos van SDT waar meer dan vier horloges in kunnen, hopende op een gelukje. Ik kan overigens iedereen aanraden om eens een kijkje te nemen op http://www.scatoladeltempo.com/. De dozen en winders die daar op staan zijn zo mooi om te zien :D.

Groet,

Geert T.

Hallo Geert,

Ik zag dat jij ook in het bezit bent van een meistersinger. Ik ook sinds vandaag, erg mooie klok he.

groet,
Hans