Fraai/stoer bezel-spul voor je SKX007 van One.Second.Closer!

Na een beetje rond te hebben gekeken toch de knoop doorgehakt en een skx 171 overgenomen van een forumlid. Even getwijfelt tussen een coin edge bezel van Rob en The Atlas One van One Second Closer maar toch voor de tweede optie gekozen. Snelle verzending en goed spul, dat er drie bezel gaskets en 2 3M plakker worden meegestuurd is ook prettig. En dan tijd voor plaatjes!

8 likes

Dat ziet er gelikt uit, Jorrit. Netjes gedaan.
Is die 3M plakker op maat gemaakt en direct erop te plakken? Ik zoek namelijk nog zoiets. :slight_smile:

Dankjewel! Ja zo zien die eruit, de buitenste rand gebruik je.

1 like

Erg gave bezel! Staat hem schitterend, doet me overigens denken aan de bezel van een oude Seiko die ik hier heb liggen. Vind het een erg geslaagde mod!

1 like

Top! Heb je toevallig één over die je kan missen? Ik kan ze zo snel niet vinden in de eBay shop van OSC.

Ik weet niet of dat je elke keer als je een insert wisselt een nieuwe nodig hebt? Anders mag je er eentje hebben. Op dagazwatches.com zijn ze ook te bestellen, maar alleen per 10.

Zo, dat ziet er goed uit!

1 like

Idd mooi spul wat hij levert. Tuurlijk vind ik ook niet alles even mooi, maar ieder z’n ding zeg maar.
En snelle levertijden :+1:

De laatste heb ik zelf aanpast met een aftermarket RLX pip, aangezien ik op dat punt de lume wat slecht afgewerkt vondt (en dit vondt ik simpelweg mooier :slight_smile: )

3 likes

Goed spul hoor, mijn bezel kwam er ook vandaan. Inderdaad ook geleverd met twee 3M plakringen en een stuk of vijf rubber O-ringen. Ze verkopen trouwens ook saffierglas.

1 like

mooi spul, ga eens lekker struinen daar

Ik kan die 2e wel waarderen, met “PO” bezel.

Die vind ik ook erg geslaagd, maar die derde met de ‘cameltoe’ op 12 uur ziet er ook niet verkeerd uit.

1 like

Die wijzerplaat is ook een stuk luxer, ben nog opzoek naar een mooie ceramische bezelinsert met eenzelfde soort draairing.

Ja de opgelegde indices en zwarte datum en dag aanduiding maken de plaat wat dressier. Waar zijn ceramosche inserts te koop?

ik zou wel een pepsi bezel insert willen hebben om te kunnen wisselen met mijn zwarte . waar vindt ik zoiets?

Ik geloof dat Rob er laatst wel een paar had, maar die vond ik er wat matig uit zien en waren ook niet in veel kleuren beschikbaar.

Op ebay is ook het een en ander te vinden. Of via Dagaz of Yobokies.

Speedtimerkollektion

Gaaf!

1 like

http://www.dagazwatch.com/apps/webstore/

Dagaz geeft vandaag en morgen 25% korting op alles.

1 like