Frederique Constant Heartbeat Date Automatic

Te koop: Frederique Constant Heartbeat Date Automatic ref# FC-303/310x4c4/5/6.
Tweedehands maar in visueel zeer goede staat. Ik ben de tweede eigenaar en heb het horloge ongeveer een half jaar geleden aangeschaft. Zelf was en ben ik onder de indruk van het uiterlijk van het horloge, maar kom vanwege het hoge “dress” gehalte eigenlijk niet aan dragen toe en dat vind ik zonde.

Het automatische uurwerk is in februari 2019 door een horlogemaker (Dirk Oskam, Rotterdam) van een nieuw datumverzetrad voorzien. Verder onderhoud was volgens hem niet noodzakelijk (en ik heb geen reden om aan hem te twijfelen).
Het saffierglas is zonder krassen en de kast ook nagenoeg onbeschadigd (op 1 krasje aan de achterzijde na, zie foto).

Inclusief FC doos en nieuwe Hisch lederen band. De originele doos is beschadigd en daarom vervangen door een nieuwe. De originele crococalf band is in goede staat en wordt ook meegeleverd. Helaas heb ik geen papieren dus leeftijd weet ik niet zeker; de vorige eigenaar zei 2014, dus service zal over een paar jaartjes vast wel nodig zijn.
Vraagprijs: €725. Maar mocht je nieuwe doos en band niet belangrijk vinden dan kan ik natuurlijk nog wat met de prijs doen.

Interesse of vragen? Stuur even een bericht. Ruil is ook bespreekbaar maar heeft niet de voorkeur (tenzij je een vintage Heuer hebt :wink:).

5 likes

Up

Mocht je interesse hebben maar doos niet belangrijk vinden en nog een mooie band hebben liggen:

650 met de oude doos, zonder nieuwe doos en zonder de nieuwe band

Up, en prijs naar 700…

Offff… (Tromgeroffel)

625 ex doos, ex band

Met doos, zonder doos, met band, zonder band… Anyway, make me an offer i can’t refuse.

600 excl of 675 incl. alles?

Up

Iemand voor deze beauty?
Zelfs niet voor 600 incl doos en band?

Up

Up

550?
Langzaam aan houdt het wel een beetje op met de prijs hoor jongens

Een leuk ruil voorstel is ook mogelijk.

Gereserveerd!

Verkocht!

1 like

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.