Frederique Constant Highlife COSC

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop!

Namens HF-loze Gandor mag ik deze mooie FC verkopen. Echt een pracht van een horloge waarbij de foto’s eigenlijk geen recht doen aan de schoonheid. De globe in de wijzerplaat en de strakke opgelegde indexen maken dit echt een hele nette alleskunner! Vergeet overigens vooral niet dat je ook nog eens een accurate alleskunner omhebt, getuige de COSC certificering.
Het horloge is daadwerkelijk bij mij in bezit en ik heb de foto’s gemaakt.

Merk en model: Frederique Constant Highlife COSC
Diameter: 41mm
Leeftijd: 2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Oktober 2020 (eerste eigenaar)
Factuur en/of certificaat: Niet aanwezig, gekocht via FC zelf
Originele doos en/of eventuele accessoires: Horloge met OEM stalen en rubberen band
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen in 's-Hertogenbosch of verzending op kosten en risico koper
Conditie (krassen, werking etc): Ongebruikte banden. Twee zeer kleine puntjes en een swirl linksonder op de kast. Verder topconditie.
Soort uurwerk en kaliber: Sellita SW200-1 COSC
Vraagprijs: List 1795, vraagprijs 1400 euro
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

28 likes

Up!

@WilSeiko wees mij erop dat ik wellicht het fijne van de quickrelease banden niet benoemd had. Dankjewel! Dus, vergeet dat niet mensen!

1 like

Up!

Up!

Ik ben de flauwste niet; 1399 euro is de verlaagde vraagprijs! :tada:

2 likes

Zondags Upje!

Up!

Blijft deze fraaie FC binnen HF?

2 likes

Up up!

3 likes

Uhup!

1 like

Aandacht, maar geen doorpakker… wie gaat ervoor?

1 like