frenk

Vanmiddag een horloge afgeleverd bij @frenk. Vriendelijke kerel, prettig contact. Net als iedereen hierboven ben ik dik tevreden.

2 likes

Ik kan me hier volledig bij aansluiten. Vandaag een schitterende Breitling Aerospace van Frenk ontvangen. Prettige communicatie en perfecte vlotte afhandeling.

@Frenk, bedankt!

Groeten Marco

1 like

Fijne communicatie gehad met Frenk @frenk :smile: :+1: Ondanks dat we uiteindelijk niet tot een deal kwamen, vond ik het toch netjes om hier te vermelden dat Frenk zich uiterst vriendelijk, begripvol en geduldig heeft opgesteld. Aanrader wat mij betreft. :+1:

1 like

Vandaag een prachtige Tudor BB-Steel aan @frenk verkocht. Prima communicatie en handeling. Top dus. :smiley:
Tot de volgende keer Frenk, and all the best.
:beers:

1 like

Een horloge gekocht van Frenk.

Betaald en naar Oostenrijk verstuurd!

Verliep alles prima!!

1 like

Aan @Frenk van de week een Erika’s MN verkocht. Ging vlotjes, prettige communicatie en afhandeling. Blij mee enne je kunt met Frenk ‘blind’ een dealtje maken, komt helemaal goed. Aanrader! :ok_hand:

1 like

Horloge gekocht van @frenk. Alles naar tevredenheid verlopen, aanrader dus :+1:t2:

1 like

Casio 5600 + MOD set gekocht van Frenk. Erg naar tevredenheid over communicatie en verzending. Aanrader!

Horloge verkocht aan Frenk. Communicatie wat moeizaam omdat frank maar 1 PB/appje per anderhalve dag stuurt. Wat dus wel een dingetje is. Toen we eenmaal rond waren wbt prijs wel binnen no-time het geld overgemaakt.

2 likes

:joy:Thanks! Kan niet altijd meteen reageren, maar alles komt goed. Jij ook bedankt voor het vertrouwen en je inpak kunsten :muscle:

2 likes

Ook een horloge van Frenk overgenomen. Horloge in de staat zoals beschreven en tevreden mee! Verzending had van mij iets sneller gemogen maar is in een week geleverd.

Vandaag een metalen band voor mijn Oris BCPD van @frenk ontvangen.
Vlotte communicatie, goede foto’s en snel verzonden. Precies zoals je het graag wil.

Bandje is als nieuw en staat fantastisch.
Bedankt Frenk!

1 like

Mooie duiker van @frenk over kunnen nemen. Leuke overdracht, alles helemaal in orde: aanrader!

gr, HJR

Vandaag m’n gloedjenieuwe Pelagos LHD aan @frenk verkocht. Prima communicatie, gezellig gesprek alles top.

1 like

Vandaag samen met @frenk een happy meal gegeten en omdat we er toch waren ook gelijk maar een horloge van hem overgenomen.

Gezellige meet&greet met een leuke gast :+1:

1 like

De “beveiliging” had honger… :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Dank voor de gezelligheid, het was wederzijds!

1 like

Breitling horlogeband overgenomen van @frenk.
Prima communicatie (mag wat sneller :grin::stuck_out_tongue_winking_eye:) en nette verzending. Thanks!

Haha, (soms lukt het even niet snel te reageren, herkenbaar hoop ik :stuck_out_tongue_winking_eye:) veel plezier ermee!

1 like

Ik kan het bovenstaande beamen. Leuke deal, eerlijke onderhandeling.
Super verpakt (kan een wereldoorlogje aan of zo)!
Ook een boel bandjes bij gedaan : dus top-deal.

Wat wel is (zie hierboven - had ik niet gelezen :rofl: ) hij stuurt maar weinig een berichtje.

Prima de en toffe kerel

Hele mooie Seiko overgenomen van @frenk. Correspondentie en verzending duurde door omstandigheden ietsje langer, maar dat was het meer dan waard: heel prettige en attente berichten, horloge in pristine staat en precies zoals omschreven, zeer degelijk en bomproef ingepakt, helemaal goed :smiley:. Frenk, graag tot een volgende keer!

1 like