Full black horloge

Beste,

Ik ben op zoek naar een full black horloge, prijs klasse tot max €500 en een maximale afmeting van ongeveer 42 mm.

Een model wat mij wel bevalt is de Hamilton khaki field full black

echter gaat de voorkeur uit naar een stalen (zwarte) band.

Heb je iets liggen hoor ik het graag.

Groetjes Marijn

2 likes

Swiss millitary heeft aardig onder je budget wel zwarte horloges geloof ik.

1 like

Dit is ook een fijne, heb ik zelf ook. Alleen lederen band.

1 like

Dit model…

…is er ook in full black. Heb 'm toen overwogen, maar vond 'm toch te “duister” als “hoofdhorloge”.
Is verder een fijne klok, de mijne loopt erg nauwkeurig.

Model spreekt me op de foto iets minder aan, en zie hem ook niet met een zwarte stalen band op internet

1 like

Klopt, had even over die wens heen gelezen. Is er standaard ook niet geloof ik.

1 like

Een fractie boven budget en een mm te groot: Victorinox Maverick:

6 likes

2 likes

Niet helemaal full black (want flink gelumede cijfers en wijzers), maar de Seiko SSC231 heeft wel een zwarte stalen band. Zit wel aan de onderkant van je budget :wink:

Seiko-SSC229-lume-e1464442580287

1 like

steinhart ocean one black DLC

image

7 likes

Heb een familie lid gehad van die Hamilton en is gewoon een top horloge voor het geld. Zwart kan je ook nog eens best veel mee doen mbt bandenwissel.

3 likes

Zowel de steinhart en de seiko komen op het lijstje! Mocht iemand er een hebben kom maar op met die PB

1 like

Hoe was het orginele bandje? Moet mijn werk horloge worden en dat is af en toe wel is zweten geblazen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Gewoon ok zou ik zeggen. Goed met warm weer iig :+1:t2:

1 like

Weet wel, die zwarte DLC laag slijt al bij de minste kras

2 likes

Deze is eigenlijk niet full black maar toch. Ik hou ook wel van zwarte horloges. Maar wil wel altijd de wijzers e.d. in een contrasterende kleur. Omdat je voorkeur bij horloges lijkt te liggen die echt een tool-watch zijn dacht ik aan onderstaande.

Ik heb de Hamilton khaki field day date gehad. Heel degelijk horloge en gebalanceerd ontwerp.

3 likes

Deze vind ik zelf erg tof: Bulova lunar pilot black

https://wornandwound.com/review/moon-watch-bulova-lunar-pilot-chronograph-review/

2 likes

Iets doorsparen en dan deze proberen 2e hands te vinden

5 likes

Ziet er zeker vet uit alleen is 45mm :cry:

Ook tof!

3 likes