G-shock bestellen uit de UK

Ik wil graag de nieuwe titanium virtual armor bestellen van G-shock.

Deze is nu sinds 1,5 week uit in japen en de UK maar europa heeft er niets van gepost en is hier momenteel ook niet beschikbaar.

Als ik wil bestellen uit de UK kan ik enkel een adres van daar ingeven.

Moest ik paypal gebruiken, zouden ze het horloge dan verzenden naar belgie?

Moet ik dan ook extra import betalen of kunnen ze dat omzeilen door naar een europees depot te verzenden en zo naar hier?

Iemand hier ervaring mee?

1 like

Nee

Als zij die optie hebben dan hadden ze het zeker vermeld, dus ook nee

1 like

Misschien gewoon wat geduld hebben?

Totdat ie hier ook te koop is?

Of, als mogelijk, direkt in Japan bestellen…. Alleen moet je wel rekenen met import!

Niemand weer me iets erover te vertellen bij g-shock, enkel:we moeten afwachten of hij hier ook komt.

Maar het is een limited rub dus ik wil 100% zeker eentje hebben.

Vind het best vervelend dat ze het gewoon niet wereldwijd samen doen

2 likes

Chrono24 al gekeken?

Enkel japanese verkopers, kwil ook geen 2k of meer neertellen voor een 1600 eur horloge

Is dit hem?

1 like

Had hun al gemaild maar ze weten zelf van niets, ze zetten er wel bij binnenkort beschikbaar maar ze weten niet eens of ze hem kunnen krijgen. Op een week tijd hebben ze de prijs van 1550 ook verhoogd naar 1649 eur

1 like

Komt wel goed, Japanse limited edition zijn meestal niet zo limited, het enige zou zijn dat casio eu er niets in ziet, omdat hij veel duurder is dan een gewone square.:sob:

De zwarte titanium, de tokyo scape en de camo versies waren dezelfde prijs en ook snel uitverkocht hier

1 like

Heb je geen kennissen in de UK die als postadres zouden kunnen dienen?

Dan moeten we gauw erbij zijn en alles goed in de gaten houden :joy:
En wat geluk hebben.
Het is mij ook gelukt een sub 124060 voor list te bemachtigen en dat is nog veel moeilijker :+1::grinning_face_with_smiling_eyes:

Jawel, weer enkel niet of ze het zonder taxen kunnen verzenden naar belgie als ‘gift’ en weet niet hoe betrouwbaar royal mail is, heb ooit eens een auto onderdeel cadeau gekregen van haar, ze had er 70 pond shipping voor betaald om het binnen 2-3 dagen hier te krijgen, uiteindelijk heeft het 2 weken van postkantoor naar postkantoor bewogen en uiteindelijk kreeg ze het terug thuis aan en moest ze het opnieuw verzenden

1 like

Dat is op zijn minst suboptimaal te noemen :grin: Ik begrijp dat er dan bedenkingen ontstaan…

1500 euro Japanse list, dus hoe dan ook ben je circa 1850 kwijt incl shipping en invoer.

Probeer eens Solo Japan uit Spanje… Uitstekende ervaringen mee en hebben een heel sterk netwerk in Japan waar ze dingen opduiken die vanaf hier moeilijk te vinden zijn.

Het laatste wat je wilt is een 1650 eur horloge kwijt gespeeld hebben, als je het zonder import wilt verzenden kan je geen hoge waarde opgeven voor het pakket, en stel dat ze het kwijt spelen dan krijg je dus ook het bedrag niet terug

Dat is belastingontduiking.

De site van Solo Japan uit Spanje is
off-line of heeft een nieuwe URL.

magi.solojapan@gmail.com

1 like