G-shock bestellen uit de UK

Onzin, de verzender is verantwoordelijk voor de verzending en de claim die je hebt als je niks ontvangt, de lagere opgegeven waarde, ook al door de verzender opgegeven staat daar los van. De overeenkomst die jij hebt voor product X tegen bedrag Y is van belang, zou lekker worden: dan kan de verzender er 25 euro opzetten en bij vermissing 25 euro uitkeren…Leuk business model. Hooguit zal de vervoerder een laag bedrag uitkeren aan de verzender, maar dat is niet jouw probleem.

Aangezien ik de persoon die zou verzenden goed ken, kan ik haar ook niet laten opdraaien voor de kosten als ik haar vraag om het te verzenden met de post :stuck_out_tongue:

Kan je niet voor een paar Euro met de boot heen en weer? Maak je er een leuk dagje van. Dat aangeven bij de douane vergeet toch iedereen altijd :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Hier een artikel met twee filmpjes :slight_smile:

Er zijn maar weinig mensen die goed zijn in hun gedragingen als het erop aan komt (denk bv aan seriemoordenaars), de douane heeft daar genoeg ervaring mee dat er grote kans is dat je gepakt wordt.

Zou dat het zijn :innocent:

1 like

Toen ik een keer terugkwam van een vakantie in Rusland stond ik op Schiphol in een rij nadat ik mijn koffers had en bekeek (opzichtig) de uitrusting van een douanier, werd even later aangesproken en hij stelde waar vragen maar daaruit trok hij zijn conclusies (ik had niets te verbergen) en kon ik gewoon doorlopen via de groene borden. Als je iets te verbergen hebt zien/voelen ze dat echt wel aan.

Ps. Ik heb voor de CIA gewerkt! :joy:

1 like

nu heb je al een visum nodig en een treinticket, komt een stuk duurder uit dan te laten sturen :stuck_out_tongue:
dat g shock die tva maar eens in europa lanceert

1 like

op youtube staan ook al een handvol videos sinds deze week

Nu herinner ik me ineens dat ik in Londen ook wel eens uit de rij ben gevist. Mocht ik even apart in een kamertje vertellen wie ik was en wat ik ging doen en mocht ik even door zo’n full body scanner, die waren toen net nieuw. Was wel een shortcut uit de rij want ik was er sneller doorheen als de rest van de groep :grin:
Waarom ik eruit werd gevist weet ik niet. Waarschijnlijk iets te bijdehand gekeken :laughing:

1 like

Gelukkig dat je niet hebt hoeven te bukken. :rofl:

1 like

Haha dat doen ze vast standaard als je ook nog een grote bek hebt. Ik weet gelukkig wanneer ik m’n mond moet houden :sweat_smile:

Denk ik ook, er zijn momenten/plekken waar je netjes met 2 woorden moet spreken, anders ben je de l*l.

1 like