G-Shock only II (Deel 1)

Vandaag combi bracelet V2 ontvangen!
Met dank aan @Tulipan

12 likes

Nu 12 dagen in mijn bezit, gaat de andere horloges verdringen in aandacht.
Is een echte topper, blij met deze aankoop:

15 likes

Mijn eerste G-shock. Gekocht omdat ik soms klussen doe die niet geschikt zijn voor een automatisch horloge. :cowboy_hat_face:

Erg onder de indruk van de G-shock. Heel licht en comfortabel en is volgens mij gebouwd als een tank. :muscle:

19 likes

Ik snap het :slight_smile:

15 likes

Straks sjouwen, op de fan-modus tot de start van het F1 seizoen.

9 likes


Met een heerlijk soepel bandje van ome Ali.

10 likes

Welke is dit ik ben aan het zoeken

:grinning_face_with_smiling_eyes:

22 likes

@yamverda
GST-B200

@Rolexander
Bandje ziet er inderdaad comfortabeler uit, wat is het voor materiaal? Mooi ook, met die rode stiksels.

Super zacht siliconen, voelt bijna als fluweel. Erg soepel en comfortabel dragen.

1 like

Heeft iemand van op dit forum een G-Shock Skeleton series ? Zo ja, zou je dan een foto willen posten als je deze draagt ? Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet namelijk :grinning_face_with_smiling_eyes: Thnx alvast !

De heel erg impulsive NA is binnen. Dacht dat deze even groot was als de GA-140 maar ik heb blijkbaar heel scheel gekeken naar de afmetingen want heel stukje kleiner…
In ieder geval erg blij, een G met wijzers stond bovenaan mijn wishlist. Nu wat andere merken uit de doos doen en dan ga ik Casio only met de (max 6st) collectie denk ik.

9 likes

:+1:

Een paar weken in mijn bezit. Nu begrijp ik de hype volledig rond de bandjes van de GW-5000. Dit zijn inderdaad de meest comfortabele rubberen bandjes ooit. :heart:

14 likes

Wil hem graag nog eens posten :slightly_smiling_face:

9 likes


Vandaag deze weer.

7 likes

Ik weet niet of dit is wat je zoekt maar als je zoekt op casioak jelly op het forum kan je er eentje vinden denk ik.

Bedankt voor het antwoord maar het is niet wat ik zoek. Het ‘moet’ een foto zijn van een gebruiker hier, dat vind ik het meest relevant en kan ik het beste zien hoe het horloge eruit ziet om de pols :+1:t2:

G-central meldt dat er 3 nieuwe MRG-B2000 voor dit jaar worden geproduceerd.

6 likes