G-Shock only II (Deel 1)

Ja de blauwe GBX is zeermoelijk/niet meer te vinden
De 2 andere, de DW5600 en 5610, zijn wel nog te vinden
:wink:

1 like

Wat idioot zeg. Ik had echt bijna de GBX 100 2ER besteld, maar dat kan dus niet. Het lijkt wel Rolex…

Ik zou voor de GW-B5600BC gaan.
Een geweldige square op bracelet. Met solar en multi band 6 (en Bluetooth).
Voor een zeer nette prijs.

1 like

Ik heb helemaal de witte niet, hahaha ik heb de zwarte, koekoek.

3 likes

Ik zou het niet doen, volgens mij is de naam G-shock een merknaam van Casio.
Koop je dus zo een kit op Ali dan gebruik je een fake product.
Ik zie het hier op HF wel vaker voorbij komen en ook te koop staan, best raar eigenlijk.

3 likes

Mijn zomerse horloge is ook binnen, eens kijken hoe dat bevalt!

20 likes

Heerlijk zomers kleurtje man :sun_with_face::heart_eyes:

1 like

Haja,

In het geel ziet ie er best vet uit!

1 like

De titanium band van Ali schijnt hetzelfde als de originele titanium band van casio te zijn, staat ergens een YouTube filmpje van.

Ik heb zwart gestemd, maar moet de onderste zijn :muscle:t3:

1 like

Bedankt voor alle tips. Ik heb gisteren vrij impulsief de blauwe variant besteld. Dat ging nog niet zo makkelijk, maar 5 maart moet ie binnenkomen.

Ik heb al 12 jaar dezelfde G-Shock en ben er simpelweg op uitgekeken, maar hij werkt nog top. Ik heb gekozen voor blauw omdat het wel een beetje speels mag zijn.

Ik moet zeggen dat dit horloge een hoop kan maar meer dan de tijd lezen en de stopwatch gebruiken tijdens het hardlopen zal er niet van komen.

7 likes

Goeie kleur :+1:t2: gefeliciteerd!

1 like

Ik hoor er ook bij!

4 likes

Daar geloof ik niet veel van en feit blijft dat er G-shock op een niet orgineel Casio Produkt staat. Ik ervaar dat als fake.

Heb je het filmpje gezien, los van het feit of het fake is, origineel kost de titanium versie 1300 euro, wat ook wel erg duur is.

Ja dat heb ik gezien. En omdat het orgineel een flink prijskaartje heeft is dat voor mij geen excuus om dan maar een fake te kopen.
Als ik iets niet kan of wil betalen dan heb ik maar gewoon pech.

1 like

Ik zeg het alleen maar, ik wil hem niet eens, zeker niet voor dat geld.:sob:

1 like

Ik heb hem nog op zalande kunnen bestellen. Hij is nu wel uitverkocht :sunglasses:

3 likes

Kek ding toch? Veel plezier ermee :wave:

1 like

Met een volledige in het Japans gedrukte handleiding. Nou dan is het zeker jdm.

Ik heb de positieve display al 2 x gehad. Tevens de full metal negatieve.

De tijd kun je er niet op lezen. Maar dat is goed. Het moet niet te makkelijk zijn. Het moet moeite kosten.

8 likes