### ge-edit ### maar leerzaam

Deze post is ge-edit door de beheerder, hij heeft de bedrijfsnaam en internetsite verwijderd omdat de schrijver zich erg vergist en de betrokkene zo onnodig schade aan zou kunnen richten. Het bericht blijft echter staan ter lering ende vermaek. Voordat u iemand zwart probeert te maken moet u wel eerst van de hoed en de rand weten.

Voor alle mensen die wat willen weten over de site www.###.nl van ### ####.

Is het bedrijf veilig en te vertrouwen?

NEE, absoluut niet!!!

Voorbeeld:
Jaeger le Coultre’s Master Compressor Extreme World Chronograph “46”, het horloge van Valentino Rossi dus, is op bovengenoemde site te koop.
Voor een lousy 7,250euro, welteverstaan, dit terwijl het echte horloge een mindblowing 18,500euro kost!!!
De gelimiteerde oplage volgens ### #### bestaat uit 746 stuks, terwijl de echte een oplage heeft van 246 stuks (waarvan 10 voor Nederland)!
Kortom, ### #### heeft zelf de oplage met 500 stuks verhoogd en de prijs met 11,250euro verlaagd, das pas aardig!!! :stuck_out_tongue:

De op de site afgebeelde Master Compressor “46” is ook nep.

Er staat namelijk 46 op de wijzerplaat, wat de echte niet heeft want die hoort
achterop. Op de wijzerplaat van het echte horloge staan alleen de namen van de favoriete circuits van onze beste Valentino, te weten die van: Donington (GB), Mugello (Italie), Sepang (Maleisie), Laguna Seca (VS), Phillips Island (Australie) en Motegi (Japan).
De kleur van het horloge, zilver, hoort in het echt goudkleurig te zijn.
Het horlogebandje is een matzwarte krokodillen leren band met 18 karaat gouden vouwsluiting en er word ook een zwart rubberen bijgeleverd.
En, waar normaal gesproken een rood/witte ‘running indicator’ word gebruikt is nu een zwart/wit geblokt finishvlag te zien.
Op het nephorloge van ### #### is helemaal geen ‘running indicator te zien’, die hoort namelijk op de plek te staan waar nu het getal 46 staat!

Twee links ter vergelijk:

Nephorloge: http://www.###.net/

Echte horloge: http://www.revolution-press.com/news/wp-content/uploads/jlc/rossiext/pr/1.jpg.

Als ‘Die Hard’ Rossi-fan en lezer van het Magazine ‘Horloges’, weet ik voor 200% zeker dat alles wat ik heb beschreven klopt als niks anders.

Dus mocht je van plan zijn iets te kopen bij ### #### en je leest dit op tijd, wees blij!!!

Ciao!

Haha, ik val mn stoel van het lachen. Als Horloge magazine lezer weet je inderdaad alles.

Volgens mij snap je het niet helemaal. Je hebt de gewone Master Compressor Rossi edition en de Master Compressor Extreme World Chronograph Limited edition. Daarnaast is de eerste in staal en de extreme world die je afbeeld in goud.
Interwatch.nl verkoopt ook de versie die van Gelder verkoopt, daar kost ie 6250

Doe me een plezier en doe voortaan een beetje onderzoek…

Zelfs op de site van JLC zelf zijn beide modellen te zien.

Hier heb je de link nog van JLC zelf

http://www.jaeger-lecoultre.com/eu/en/news/254/458/176

Je doet Horlogemagazine geen plezier met deze post Doc R (maar grappig is het wel). En jezelf ook niet, wat een blunder!