Geckota C-04 Chrono #05/25 Limited Edition

Te koop aangeboden:

Gelimiteerde oplage van de C-04 Chronograph van Geckota. Fijn formaat, draagt erg prettig, maar toch niet helemaal mijn ding. Ik ben wat funds aan het vrijmaken, voor iets anders, daarom mag deze vertrekken.

RVS kast, met keramische bezel. Double domed acryl glas met AR aan de binnenzijde. Seiko VK64 meca-quartz uurwerk, welke op de rechter subdial, de 24 uur telt en linker subdial de minuten van de chronograaf.
Komt op de originele geckota jubilee, heb er zelf nog een Vintage Racing band bij besteld twv 31 euro (exclusief de express shipping á 22 euro). Alles is in nieuwstaat, maar een enkele keer gedragen.

Merk en model: Geckota C-04 Chronograph 05/25 Limited Edition
Diameter: 40mm x 48mm
Leeftijd: 29-12-2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 31-12-2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: Full Set en extra vintage geckota racing strap
Verzendkosten of afgehaald: Verzendkosten voor koper
Conditie (krassen, werking etc): 99,9%, is als nieuw!
Soort uurwerk en kaliber: Seiko VK64
Vraagprijs: €325,- inclusief de leren band. Scheelt €22,- verzending én de eventuele importkosten uit de UK.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

8 likes

Omhoog voor deze chrono!

Prijs zit niet in beton en ik ben de moeilijkste niet (vind ik zelf dan…). Doe gerust een bod.

1 like

Zondags Upje, ik ben in een goede bui:

€300,- inclusief aangetekende verzending!

1 like

Nog eens omhoog, om het aantrekkelijk te maken:

€ 290,- inclusief. Ik sta nog altijd open voor een “offer i can’t refuse”.

Omhoog!!

Prijs met leren band €275,- en mag eventueel ook alleen op de jubilee band weg (hier is hij op geleverd) voor €240,-.